Wat moet ik nou?

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door JUST wen, 24 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JUST wen

JUST wen Actief lid

7 jan 2012
    104
    0
    0
    NULL
    Doetinchem
    Om even meteen duidelijk te zijn ik en me vriend wonen met ons zoontje bij mijn schoonvader in.

Gisteren ging ik op tijd naar bed toe omdat ik last heb van mijn rug, op een gegeven moment hoorde ik de 2 heren beneden praten en niet lang daarna zowat schreeuwen tegen elkaar.. Denk ja hoor daar gaan we weer.

Stonden ze buiten en hoorde ik mijn vriend (voor de zoveelste keer) zeggen: als ze de auto meeneemt doe ik aangifte van diefstal.

Het is altijd en eeuwig dast gezeik over geld, terwijl ik dacht dat het wel goed zat. Afgelopen nacht maar 3 uurtjes geslapen omdat ik gewoon niet meer weet wat ik moet doen.

Ik zit er over te denken om weg te gaan, maar geen idee waar ik het begin ervoor moet maken, iedereen om me heen is zo lief en helpt me waar ze me helpen kunnen.
    Heb vanmiddag een afspraak bij de VK om dit te bespreken, want weet niet hoe ik nu verder moet.. Wil rust in mijn leven.. Niet alleen voor mijn kleine ventje, maar ook voor de aanstaande uk...

Sorry voor het warrige verhaal.. Als jullie wat willen weten vraag het gerust.

Liefs een erg verdrietige mama (to be)

2. MissDee

MissDee Bekend lid

22 mei 2010
    830
    142
    43
    Uh snap er niets van... Heb je vaker ruzie ? Hadden de mannen ook ruzie met elkaar? Waarom wonen jullie bij schoonvader?
    Kan je iets duidelijker zijn?

Verder vind ik het heel naar dat je er achter komt dat je toch alleen vereer wilt. Dit is altijd een verdrietige beslissing. Maar vaak worden de kindjes er beter van als er altijd maar een spanning is..
    Sterkte

3. ikkiee

ikkiee Bekend lid

1 aug 2013
    760
    242
    43
    NULL
    NULL
    indd iets duidelijker zijn want ik snap er ook niet heel veel van

wel heel vervelend en snap dat je rust wilt je moet aan jezelf en je hummeltjes denken

4. JUST wen

JUST wen Actief lid

7 jan 2012
    104
    0
    0
    NULL
    Doetinchem
    Nee we hebben niet vaker ruzie eigenlijk, maar als zoiets als dit gebeurd, dan word ik zowat op negeer stand gezet..
    Mijn schoonpa is te nieuwsgierig en als die dan wat aan mijn vriend vraagt als die niet in zijn humeur is dan krijgen ze wel eens ruzie.
    Waarom we bij mijn schoonpa wonen is gewoon omdat we momenteel geen hypotheek aankunnen.

5. liefenklein

liefenklein Niet meer actief

Begin je verhaal eens opnieuw... Waarom hadden je schoonvader en vriend ruzie? Wie is 'ze' die de auto meeneemt? Is het geen optie om met je vriend ergens iets te huren?

6. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Haar vriend zei tegen haar schoonvader, dat als zij de auto nogmaals meeneemt, hij aangifte gaat doen van diefstal.

Klopt zo toch?

Wat zegt je vriend als je hem hierop aanspreekt?
    Dikke digi knuf!

7. JUST wen

JUST wen Actief lid

7 jan 2012
    104
    0
    0
    NULL
    Doetinchem
    Klopt Selina...

Ik bewaar momenteel de lieve vrede, ben naar de verloskundige geweest om te praten, daar heb ik een telefoonnummer gekregen voor hulp.. Daar ga ik eerst mee praten en vanuit daar kijk ik verder.. Als het dusdanig uit de hand loopt heb ik iig wat achter de hand. In de vorm van informatie en misschien wel meer!

Een ding weet ik zeker... De aanstaande uk laat ik nooit weghalen!!

8. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Maar waarom zou je vriend aangifte moeten doen?
    Denkt hij dan dat je weg wilt?
    En waarom daar blijven?
    Kunnen jullie dan ook niet huren?
    Het is een beetje warrig *sorry* maar kom er niet echt wijs uit waarom je de relatie zou moeten verbreken om iets wat tussen je vriend en zijn vader speelt.
    Snap dat het stress met zich mee brengt en dat het misschien beter is ergens anders te wonen maar dat hoeft niet te betekenen dat het dan over is toch?

9. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik begrijp er niet zo veel van. Jouw vriend gaat aangifte doen tegen jou als jij de auto mee neemt. Jij geeft aan dat jullie bijna nooit ruzie hebben dus waar komt dit ineens vandaan? Hij heeft jou niks gezegd, heb je het niet verkeerd verstaan? Waarom direct weg willen en niet eerst over praten. Om jou advies te kunnen geven is denk ik met informatie nodig.

10. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    inderdaad erg onduidelijk wat precies het probleem is. als je eigenlijk nooit ruzie hebt met vriend wat maakt dan dat je nu zo heftig reageert. ipv dit te bespreken met vriend... en idd zou lekker samen wat zoeken om te wonen.... wat bedoel je met die aangifte???? erg onduidelijk.

11. Peetj

Peetj Bekend lid

28 mei 2013
    753
    0
    0
    Inderdaad een beetje onduidelijk..
    Heb je de auto van je schoonvader zonder toestemming meegenomen?
    Wat ik begrijp is dat ze ruzie kregen, verdedigde je vriend jou misschien?
    En je uk weg laten halen? Je bent ruim 12 weken???

12. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @peetj er staat NOOIT weghalen ;)

13. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Ik snap het niet helemaal maar wat ik er van begrijp is dat jou vriend regelmatig ruzie heeft met jou schoonvader?

Tegelijkertijd denk ik te lezen dat je alleen verder wil, zonder vriend maar dat er niet regelmatig ruzie is tussen jou en je vriend?

Het lijkt mij verstandig om op eigen benen te leren staan. Ga eens kijken naar een eigen (huur) huis en leer je eigen boontjes te doppen.
    Ga het gesprek aan met je vriend over de leefsituatie nu.

14. nadina123

nadina123 Lid

25 apr 2013
    66
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je kan daar niet blijven wonen en je moet een eigen huis hebben of ruimte/studio. Bij schoonouders wonen is toch geen optie in deze tijd.

Deel Deze Pagina