Welke autobaan leuk voor 3-jarige?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Ammie1984, 8 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ammie1984

Ammie1984 Bekend lid

12 nov 2012
    778
    68
    28
    Mijn dochter wordt binnenkort 3. Nu is ze de laatste tijd helemaal weg van auto's en autobanen..
    Ik heb een autobaan gezien van fisher price (wheelies), maar ik vraag me af of ze dat nog lang leuk blijft voor haar..

Hebben jullie ideeen voor een leuke autobaan voor een 3-jarige meid?

2. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Wij hadden twee autobanen van Fisher Price, een hoge en een lage. Op zich zijn het wel mooie banen, stevige kwaliteit en met leuke details. Mijn zoontje heeft er maar weinig mee gespeeld, maar dat zegt natuurlijk niets. Wat vind jouw dochtertje leuk aan het spelen met auto's? Het leuke aan de Little People Wheelies banen is dat ze de auto's naar beneden kan laten racen (2 tegelijk, allebei op een andere baan, dus een soort wedstrijdje). Maar als jouw dochter liever op 'vloer' niveau met auto's speelt, is een speelkleed (soort mat) met autowegen ook heel leuk. Daar heeft mijn zoontje wel veel mee gespeeld.

Mocht je interesse hebben in de hoge Fisher Price Little People Wheelies Hellingbaan (ook wel Grote Garage genoemd) en in de buurt wonen: ik heb hem momenteel op marktplaats staan. Hij mag weg voor (relatief) weinig, minder dan de helft van de nieuwwaarde. Ik kan je evt. de MP link sturen, mocht je dat willen. (Ivm herkenbaarheid/woonplaats zet ik de link liever niet op het forum.) Hij is zo goed als nieuw, inclusief 2 wheelies. De lage baan hebben we inmiddels verkocht.

Het gaat om deze:

3. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.321
    10.286
    113
    Wij hebben de fisher price city skyway. Neemt vooral plaats in beslag in de hoogte. Wij hebben hem toen in de reclame gekocht voor 22 euro.alleen de driewieler autos/ vliegtuig gaan er niet goed van af.

4. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Deze hebben wij ook en ons zoontje heeft er echt amper mee gespeeld en staat nu stof te vangen op zolder.

Wat hij wel erg leuk vind is een echte garage: Houten Speelgoedgarage met lift Hape - Toppers

komt ook dat het minder kinderachtige kleurtjes zijn.

Deel Deze Pagina