Van de gigantische pijn in mn rug.... niet in mn onderrug, maar precies rechts in de omgeving van mijn bh-bandje.... 's Ochtends heb ik nergens last van, maar in de loop van de middag komt het op, van kwaad tot erger... en dan trekt de pijn door tot aan mijn ribbenkast! Dus dan doet de hele rechterkant gewoon echt zeer! Met als gevolg dat ik alleen maar plat op mijn rug kan liggen. Ik kan verder amper lopen of zitten.... Heb aan de vk gevraagd wat dit is, maar zij zegt dat het door mijn houding komt... ik heb nog een kantoorbaan, dus ik probeer de hele dag gewoon op mijn houding te letten door gewoon recht te gaan zitten... maar hoe dan ook, ik ontkom er niet aan! Ik word er echt horensdol van.... Wie kent dit ook? En is er wat tegen te doen? Want alleen op mn houding letten, is dus niet voldoende..... Ik heb ook best een redelijk flinke buik moet ik zeggen, voor nog geen 27 weken. Wie heeft er tips? Want dit elke dag meemaken... word er echt gestoord van!
Ik zou naar de fysio gaan als ik jou was. Je hebt daar nu geen doorverwijzing meer voor nodig, kan gewoon zelf bellen. En de meeste verzekeringen vergoeden dit wel. Denk dat die je de beste tips kan geven.