Hoe autobelasting per maand betalen?

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaKitty, 9 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    We willen de autobelasting graag per maand betalen, maar het word per 3 maand afgeschreven. We hebben net een nieuwe auto en krijg vandaag een acceptgiro binnen of ik even voor 3 maand wil betalen, maar ik wil per maand betalen. Ik zie nergens hoe ik dit kan wijzigen. Weet iemand dit?

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

even bellen voor automatische incasso per maand.

3. mamavanro

mamavanro Bekend lid

6 apr 2008
    610
    0
    0
    huismam
    Staat er ook niets op de site van het rdw?en anders idd even bellen...volgens mij moet dat zo ie zo...Succes... :D

4. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    op de site van de belasting staat dat ik dmv een machtiging automatisch per maand kan laten afschrijven, maar nergens vind ik hoe ik een machtiging kan makne/ waar ik daaraan kan komen?

5. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.364
    6
    38
    Volgens mij kun je machtigingsformulieren bij de bank halen. Anders zou je het RWD even moeten bellen, sturen ze er vast eentje naar je op.

6. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Heb je bij de koop van de auto aangegeven dat je per maand wil betalen?
    Zo ja, dan gaat het over 3 maanden automatisch over op per maand ipv per kwartaal.
    Zo nee, dan moet je even bellen en een formulier aanvragen waarop je kan aangeven dat je per maand wil betalen.

7. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Als je per maand wil betalen moet je ff bellen voor een machtiging van de belastingdienst zelf of er 1 downloaden op de site. Rekeningen altijd blijven betalen, de machtiging gaat pas in als je een bevestiging van hunzelf hebt gekregen.

8. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    je kan ze ff bellen sturen ze je er 1 op, heb ik ook gedaan, of downloaden via hun site, invullen en opsturen.

Deel Deze Pagina