Hoi hoi, Ik loop hier al een tijdje mee rond en ik weet niet wat ik er mee aan moet. Ik heb het wel gelijk tegen mijn mannetje verteld en die zit me net aan te kijken alsof ik niet wijs ben! Het volgende is gebeurd: Toen ik s'morgens vroeg naar mijn werk reed, kwam ik van de snelweg af en sta bij de afslag te wachten tot we overkunnen... voordat ik aankom rijden zie ik een man staan precies tussen de 2 autobanen in Toen ik dus stil stond om te wachten zie ik die man nog in zich zelf mummelen. Ik dacht nog van wat vreemd dat hier iemand op de weg staat zeg wat een lijpo! affain ik zie die man naar een wit busje achter mij lopen dus tja ik natuurlijk in te tjok houden ik zie die man instappen in dat witte busje. Mee dat ik hem in zie stappen is het voor mij tijd om een stuk naar voren te rijden kijk ik in de achteruitkijk spiegel is dat hele busje nergens meer te zien! ik ben echt achter mij en naast mij gaan kijken waar dat busje gebleven was, maar echt nergens meer te vinden! achteruit kan hij niet gereden zijn omdat ik van de snelweg af kwam en ook een hele rij auto's er achter stond. de enigste mogenlijheid was om tussen de rij uit te kunnen was bij wijs van spreken over me heen rijden zeg maar... Ik snap er de ballen niet meer van echt niet. Ben ik nu gek aan het worden of heeft dit met iets te maken? Ben wel spiritueel ingesteld, maar dat ik zoiets mee zou maken nee dat heb ik in mijn stoutste dromen nog niet meegemaakt. Wat moet ik hier nu mee? Loop er nu bijna 2 weken mee en het blijft me achtervolgen wat ik toen gezien heb... Nou ja vreemd en wazig iets moet ik zeggen pffff wel ff fijn dat ik het hier kwijt kan dat scheeld weer...
Oh jakkes....misschien was het wel een soort van geest ofzo. Kan me voorstellen dat je ermee in je hoofd blijft zitten...komt omdat je het niet kan verklaren.
Brrr zit hier met kippevel op mijn armen van 2 cm dik.. Vind het wel heel erg bijzonder maar kan je helaas niet zeggen wat het betekent. Je bent vast niet gek aan het worden hoor maar heeft het vast wel een betekenis... Ben benieuwd of iemand anders hier weet wat het zal kunnen betekenen dus ik lees verder mee..
nou kdenk iig niet dat je gek bent geworden hoor aangezien je best spiritueel ingesteld bent zoals je zei zou ik je er iig niet echt druk over maken..
hoi hoi ik denk dat je wel degelijk weet wat er was misschien moet je jezelf er nog meer voor openstellen groetjes nathalie
hoi dames... ja ik kan er nog steeds niet over uit! ik zie die man nog voor me, hij had een lang postuur een verstrooit uiterlijk, donker haar brilletje en zo'n (potlootventers) regenjas ( beige van kleur) pantalon broek en nette soort lakschoenen had hij aan... en het vreemde was dat hij echt voor zich uit liep te mummelen. ik zit me suf te piekeren en stel me er echt voor open, maar ik blijf niet snappen wat juist die man op mijn pad moet zoeken? pfffff wat en gedoe zeg. nou mss dat ik maar is ff moet gaan googlen of zo
hey mandy soms komen mensen op ons pad die in eerste instantie voor jou gevoel nergens toe lijden maar eens komt eruit waarvoor het was, stel jezelf open en verwacht niet direct antwoorden soms komen de antwoorden in een puzzel zolang jij je open steld en dus ook niet bang bent gaat het helemaal goed komen je hoeft niet te zoeken hét vind jou wel als de tijd juist is knuffel nathalie
Weet niet hoor maar misschien denk je te ingewikkeld. Niet zozeer dat je iets met die man 'moet' maar meer dat je hem oppikt omdat je dat 'gewoonweg' in je hebt. Misschien dat je hem in een busje ziet stappen omdat dat ook een optie was geweest. (er vanuitgaande dat hij al dan niet met opzet verongelukt is.
Spirituele ervaringen zijn heel vaag. Lijkt wel op dat je zo'n ervaring hebt gehad. Ik heb ook wel eens van soort gelijke gevallen. Heel bizar is het. Probeer het eens te ''onderzoeken'' bij jezelf. Meestal is het een boodschap. Probeer eens na te gaan of je een bepaalde vraag hebt of iets,of ergens mee zit,onzeker ergens over bent? Het kan een hele puzzeltocht zijn hoor maar 9 van de 10 x heeft een spirituele ervaring een bepaalde boodschap.
hey, tijdens je zwangerschap ben je veel gevoeliger voor om dit sort dingen te zien.. soms zijn het gedaantes die gewoon niet van belang zijn voor jou, maar omdat je dat spirituele al met je meedraagt zie je ook wat meer.... ik heb het doorgaans, ook voor ik zwanger was.... en nu, ik kan je foto's laten zien die in mijn huiskamer genomen zijn, waar je 2 kids op ziet, een man en een vrouw.... aan mij blijven ze plakken.... ik kan hier nog wel heel lang over uitwijden, maar het komt er op neer dat je je geen zorgen moet maken... die man is immers ingestapt en doorgegaan.... waarschijnlijk naar iemand toe die er voor die man wel toe deed..
Hej, Ik snap helemaal dat dit voor jou een hele bizarre gewaarwording was... Misschien heeft het iets te betekenen, een soort van boodschap. Of er is iets of iemand die jou dus iets duidelijk wilt maken. Ik zou eens opzoeken of er ooit eens op dat stuk een wit busje verongelukt is bijvoorbeeld, sommige overledenen kunnen geen rust vinden zeg maar. Wees niet bang, zolangg je het niet zelf gaat opzoeken en oproepen ed dan kan er niets gebeuren. Stel je idd open, misschien komt er dan een duidelijkeren boodschap volgende keer. Maar duidelijk dat je wel spiritueel bent aangelegd want de meeste mensen krijgen niet zoeits '' duidelijks '' te zien. Oh, en over je man en eventuele anderen aan wie je het gaat vertellen--? die zullen je idd niet snel geloven, todat ze ooit zelf zoiets meegemaakt hebben en dat zullen ze waarschijnlijk nooit. Dus zou niet aan iedereen gaan vertellen en alles want dat kan idd verkeerd overkomen. Succes en dont be affraid.
dank je wel dames... dit soort dingen heb ik me dus ook al afgevraagd, zoals een ongeluk of zo... ook met iets waar ik bv mee zit of zoiets, dat heb ik wel, maar daar kan ik mijn link niet naar toe leggen. ( ik zou 25 okt uitgerekend zijn ) dus dames als er nog meer opties zijn alles is welkom. *zucht* nou ik denk weer even verder
hoi draakje en precies wat jij nu zegt zorgt er altijd voor dat ik zo min mogenlijk praat over mijn spiritualiteit echter soms kom je er niet onderuit krijg je boodschappen voor iemand die je gewoon door moet geven zo ook hier op het forum heb ik al meerdere vlinderkindjes tot mij gehad die ook met mij hebben gesproken later blijkt dan "gelukkig" dat de boodschap dan ook écht goed kwam en de mama's er toch wat aan hebben kan van 4 kinderen zelfs totaal omschrijven hoe ze eruit zien en wat hun karaktertjes zjin knuffel nathalie
hoi hoi hier zou het best weleens te maken mee kunnen hebben dat je kleintje naar het licht is gegaan en dus op deze manier afscheid heeft genomen niet vergeten dat een entiteit (geest) meerdere gedaantes kan aannemen denk dat als je een kindje langs de kant van de weg had zien staan je jezelf rot geschrokken zou zijn en wellicht zelf een ongeluk had gekregen dus het zou een afscheid kunnen zijn van je kindje groetjes nathalie
oh ja en idd alleen mijn manlief weet dit hele verhaal en nu dan dit forum ( dat zijn wel een hoop natuurlijk, maar goed snap wel wat je bedoeld )
Maak je niet druk meid, en laat het op je af komen want anders maak je jezelf helemaal crazy.... Het betekend waarschijnlijk wel iets en misschien vind jij dat nog wel uit, maar misschien was het ook een toevallige ontmoeting in de zin van wrong place wrong time, maar die kans schat ik iets minder grts
mamaatje van 5 ik weet dat die man iets in zijn hand had iets zwarts, maar kan niet goed zien wat het precies is en klapper/map of een akte tas eerste instantie een tas die had hij in zijn linker hand zo langs zijn been dragend, maar in de spiegel leek het weer meer op een klapper. het zijn net die kleine details vind ik altijd. het kan heel goed zijn wat jij omschrijft hoor zou me idd kapot geschrokken zijn
draak ik weet bijna voor 99% zeker dat het iets moet zijn, maar omdat ik zelf best in een dip zit ( ivm uitgerekende data) vroeg ik mezelf dus af of ik het allemaal goed op een rijtje heb zitten
ja het zou kunnen dat die man een tas of klapper had maar dat heeft geen betrekking verder op jou soms kan je niet alles verklaren persoonlijk vind ik dat juist het mooie van het spirituele nogmaals ben er eigenlijk van overtuigd dat het te maken heeft met je miskraam/vroeggeboorte het is een afscheid de man stapte in een wit busje wit is altijd goed groetjes nathalie