met urine lekt mijn meisje nooit door, maar met ontlasting gaat het altijd langs de zijkant.. gevolg? broek nat maar romper niet.. op een slechte dag kan ik dus 3 keer een broek verschonen.. ze heeft nu maat 4 van luiers, wat kan ik hier tegen doen?
Jee, heeft ze al maat 4? Julie zit nog makkelijk in maat 3 van Pampers (die zijn tot 9 kilo, Julie weegt 6,6 kilo met haar ruim 9 maanden). Misschien kun je eens een ander merk proberen, per merk kan de pasvorm nogal verschillen. Wat gebruik je nu?
Was hier ook altijd een ramp. Pamper strakker dicht doen en goed de binnenrandjes naar buiten halen. Verder deed ik altijd zodra er gepoept werd direct verschonen. Als ik 1 minuut wachtte was het te laat. Nova had ook met 6 maanden al maat 4. Toen ze overging op vast voedsel werd de poep ook vast, dus nu is het probleem opgelost.
ze heeft al vanaf 3,5 maand bijvoeding.. en eerder ging het altijd goed, het is echt iets van de afgelopen 2 weken.. ik gebruik vanaf 3 mnd al de luiers van de lidl, en zoals ik net al zei, heeft ze er nooit eerder last van gehad..
misschien toch andere luiers proberen mijn ervaring hier lekt ze nooit door met pampers gebruik ik andere luiers geheid dat ze doorlekt ! ook krijgt ze uitslag van andere luiers
Nu al maat 4? Of werken de maten van de lidl anders? Misschien inderdaad eens andere luiers proberen? Ik weet het ook niet waarom het nu opeens wel zo is. Overigens heeft zoonlief er ook wel eens last van, maar lang niet altijd.
Ik denk ook dat je dochter nog wel in een kleinere maat moet kunnen. Wellicht dat het probleem dan is opgelost?!
Hoi dames, Hier inderdaad het minste last met de pampers. Of die van het kruidvat, maar die heb ik bijna nooit want zit niet echt in de buurt. Maar met die maten, het ligt denk niet echt aan de leeftijd van je kindje, want mijn dochter is pas over een week 6 maanden en ze zit al zeker een maand (denk wel langer) in de maat 4 luiers van pampers! Ze is nu ongeveer 9 kilo. Maar zag net iemand met een kindje van 9 maanden die 6 kilo weegt dus zoals je ziet zegt leeftijd niks hahah.
Hey meis, De maat verschilt idd heel erg per kind.. er zijn echt zat kinderen die met 6 maanden al in maatje 4 zitten.. Tja, ik heb dat ook bij Joënna gehad ( ze zat toen nog in maatje 3 ) en ben toen een maatje grotere luiers gaan gebruiken. ondanks dat dat eigenlijk nog lang niet haar maat was. En vreemd genoeg was het toen opgelost. Ook ik gebruikte al langere tijd lidl luiers zonder problemen.. maar later ging ze er toch bij doorlekken en bij Pampers niet... Succes !! XxXxX
Die van mij zat toen ook in maat 4. Sommige houden de maat aan met het aantal kilo's aan vanaf wanneer de luier gebruikt wordt, anderen pas wanneer de vorige maat niet meer past. Mijn zoontje lekte alleen snachts door. Hier hielp het om juist een grotere maat te kopen. Hij draagt nu snachts maat 5 terwijl hij nog geen 10 kilo is. Soms helpt t ook om ipv babydry de active fit van pampers te gebruiken. Maar ik denk niet dat de Lidl hier onderscheid in maakt? Ik zou misschien dan toch 4+ proberen? Of een ander merk met een iets andere pasvorm.
leeftijd zegt idd niks want mijn dochter is anderhalf en zit in maat je 4+ maar ik denk dat ze nu voorlopig wel in maatje 4 blijft zitten hoor met een jaar gaan ze niet zoveel meer aankomen eerder dat ze slanker worden doordat ze gaan lopen en kruipen enzz
ff off-topic: Hahaha, kom ik aan. Dochter is een jaar en zit nog in maatje 3 van pampers, en dan zal nog wel ff zo blijven. Maar weer on-topic: Tegen doorlekken (vaak) schijnt vaak maar 1 ding te werken en dat is een maatje groter pakken, dus in jou geval 4+ (als ze die hebben bij de lidl).
ik heb pampers van het kruidvat maar hier ook al maat vier. onze kerel is ook al 8900 gram dus moet ook wel.
ik had eerst ook altijd pampers maar hier werkte dat niet. altijd stinken naar urine terwijl ik hem elke morgen in bad doe en als die veel gespuugd heeft 2 keer. toen overgestapt op die van het kruidvat en nooit meer doorgelekt en geen vieze urine lucht meer.
Hier was ze 2.5 maand en luiers maatje 4 van kruidvat.. En al sinds 4.5 maand 4+ luiers van kruidvat..