Weten jullie dat misschien? Ik wil eigelijk straks ff de stad in maar vind het zonder als er helemaal geen uitverkoop is! Ik hoop dat jullie het weten. Groetjes stef
Nou Devilschase... het mag wel iets aardiger hoor volgens mij hebben de meeste winkels ongeveer tegelijkertijd uitverkoop. Het zou wel een beetje raar zijn als bijv de H&M in Zeist geen uitverkoop heeft maar in Eindhoven wel. Waar Stef woont doet er dan ook niet echt veel toe. Stef: helaas ik weet het ook niet.. ben zelf ook erg benieuwd
Was niet naar bedoeld hoor maar dat maakt wel uit. Als de HM in zeist nog maar 2 truitjes op voorraad heeft mogen ze die uit zichzelf afprijzen. Maar als de HM in Eindhoven nog 300 van die truitjes over heeft, gaan ze die niet afprijzen natuurlijk
De meeste winkels beginnen half juni met de uitverkoop. Het ligt er ook maar aan,als een winkel veel voorraad heeft start deze eerder als een winkel die een topjaar heeft gehad en niks in het magazijn heeft liggen
Oooh... nou mijn excuses hihi dat wist ik dus echt niet. Ik dacht dat het gewoon voor alle vestigingen gelijk was. Want op een gegeven moment moet de voorraad toch weg omdat de nieuwe collectie komt? Dat is toch het doel van de uitverkoop.
Als de voorraad weg moet ligt het eraan welke vestiging nog iets vd oude voorraad heeft, als die in eindhoven dus nog 300 truien van een oude collectie heeft, mogen die nog gewoon verkocht worden, als in zeist de winkel nog 10 truitjes heeft, moeten die afgeprijst worden. Ze proberen zo lang mogelijk geld te verdienen heb zelf bij de Adidas gewerkt
Ik dacht dat de uitverkoop al was geweest of heb ik het verkeerd? Volgens mij liggen/hangen de nieuwe collectie's al in de winkels. Kan me herinneren dat ik 1 of 2 maanden terug nog een aantal dingen in de uitverkoop heb gekocht.
Kreeg net mail van H&M dat de sale gaat beginnen! Was gister in de stad en zag wel al de wintercollectie binnekomen, maar nog geen sale en volop zomercollectie! kus miek