Ik heb zon rare pijn elke keer bij me ribben.. als ik op me ene zij lig en wil weer draaien naar me andere kant.. dan draai ik met me ribben en lijkt of het.. raar gevoel .. als of het uit elkaar wilt barsten: die ribben.. Heb ik ook als ik nies... Ik begin nu me buikje te krijgen... kan het daar aan liggen...?? wie herkent dit ook??
Ik heb dit ook hoor... De laatste week is het nog "erger" geworden. Ik slaap met een extra kussen, die mn buik een beetje ondersteund. Dit helpt best goed. Alleen met draaien moet je je kussen even meenemen Als ik nies heb ik ook weken lang gehad, maar ben vorige week goed ziek geweest en heb me kapot gehoest en geniest, maar heb er nu geen last meer van
Dat zijn gewoon je banden, ik heb dit ook. Gewoon rustiger omdraaien in bed en langzaam gaan zitten/opstaan. Geen snelle bewegingen meer maken, dan heb je nergens meer last van, athans ik niet.
OOoooow ok....!! ik denk gelijk straks gaat er iets kapot binnen of gebeurt er iets met de baby.. ik durf nauwelijks meer te niezen.. Lijkt als of de omtrek van me ribben te klein wordt en op knappen staat en dat elke keer als je niest of wilt draaien in je bed... Net als of ze gekneust raken.. Heel raar..
Ja, het voelt best griezelig he. Ik vind het ook maar eng. Buiten niezen en hoesten om gewoon rustig bewegen.
Ja he, omdat we het volgens mij niet gewend zijn. althans dit is mijn eerste kindje. Veel succes nog en geniet van je zwangerschap !!!