Hoi dames . Net een test gedaan . Kruidvat 2 voor 5 euro , 4 dagen voor mijn nod en er staat gewoon een duidelijke streep . Sommige van jullie Hebben ons verhaal over onze kanjer mees gevolgd en snappen dus ook dat ik zo aan het shaken ben dat ik nu Ff geen foto kan maken . Ik ga nu Ff bijtrekken ik hoop zo dat dit goed gaat ..... Man oh man hoeveel spanning kan je ineens voelen Liefs edith Mama van mees *
Ik heb jullie verhaal van Mees niet meegekregen, maar ik wil je toch even van harte feliciteren met je zwangerschap
Ik heb jullie verhaal van mees gelezen en het zou geweldig zijn als je weer zwanger bent! Voorzichtig gefeliciteerd!
Dankjewel dames . Vanmiddag dus met middagurine getest en positief maar ik ben aan de Sonja bakker dus drink mezelf echt suf , Ff een digitale er tegen aan gegooid maar mijn urine was bijna zo licht als water ohhh en natuurlijk stond er niet zwanger .. Maar goed vandaag drink ik dus bijna niet meer en dat hoop ik morgenochtend op een forumwaardige foto , maar van de kruidvat test zijn mijn man en ik echt wel overtuigd Ik probeer dan wel Ff een foto te maken met mijn toestel ipv mijn telefoon . Liefs edith Mama van mees *
http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=122337&stc=1&d=1295278728 hoi dames hierbij de foto ik weet niet of deze duidelijk genoeg is ik heb er ieder geval mijn best op gedaan . misschien morgen duidelijker ... x edith mama van mees *
Oh ichtus gelukkig ... Ja stom is dat hè ? Ik zit de hele middag apatisch naar die test te staren en dan ga je toch denken , misschien is ,tie vals positief of ik verbeeld ma maar wat ... Ik vertrouw maar op je en op mijn eigen lijf want vorige keer zag jij de streep niet en toen was het dan ook niet raak !!!!! Liefs edith Mama van mees*
whahaha.. klopt.. en ik zit met google chroom en daar zie ik vage streepjes echt niet op foto's (slechte kwaliteit weergave.) Nu zie ik met Chroom direct een streepje.
gefeliciteerd! weet je verhaal niet,maar gun het je natuurlij kvan harte afgelopen maandag had ik ook zo'n lichte test en paar dagen later knal hoor! ziet er echt goed uit joh!
dankjewel dames .. wou dat het morgenochtend was mijn man en ik zeiden al in stereo .................. vroeg naar bed vanavond dan is het snel morgen liefs edith mama van mees*
ja ... hoe bedoel je test drang . ik heb testen ingeslagen liggen dus nog maar 1 net met kv maarre weer een mooi roze streepje ... de schok gaat nu toch echt indalen al moet het beebje natuurlijk wel blijven plakken . maar daar heb k echt alle vertrouwen in . liefs edith mama van mees*