Ideeën voor een leuke avond?

Discussie in 'De lounge' gestart door Chocoladekoekje, 29 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Meiden, ik heb even wat inspiratie van jullie nodig!

Mijn man en ik zijn de afgelopen weken ontzettend druk geweest en hebben gisteren afgesproken dat we er vanavond eens lekker een avond voor ons samen hebben. Geen visite, geen verplichtingen, heerlijk! We willen dan graag iets samen gaan doen, maar op het moment hebben we geen geld om eruit te gaan.

Hebben jullie ideeën voor een hele gezellige avond thuis?

2. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ja hoor....... hahahaha. kost niets! ja misschien een handdoekje:p

3. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Heb je die ransbak weer:p

4. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ik?:(:p

5. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Haha, ik was meer opzoek naar een andere bezigheid, maar bedankt :p

6. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

nou ts@ lekker iets eten met zijn twee en dan lekker vroeg naar bed. zou hier gewoonal een hele leuke avond zijn hoor.

7. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

lekker eten, filmpje huren, spelletje doen, goed gesprek houden, sleetje gaan rijden als er sneeuw ligt, gamen met zijn twee zoiets dan?:);)

8. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Voor mijn zwangerschap veel gedaan, maar als ik nu in bed ga liggen, slaap ik ook meteen :) Zal voor hem niet zo gezellig zijn, haha!

9. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ow ik had dat ook de eerste 3 maanden...:) nu gaat het weer wat beter gelukkig haha. nou ontopic maar weer:)

10. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Samen koekjes of muffins oid maken is hier ook vaak wel lachen (klinkt suf ik weet het).
    Potje yathzee'n. Leuke foto's maken van elkaar. Elkaar masseren.

11. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Samen een nieuw gerecht koken, daarna heerlijk tafelen.. Filmpje of goede serie op tv , lekker hapje en drankje!

12. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    Ja ik heb wel een idee:

* Gourmetten of koken en dan lekker saampies eten
    * Mooie film ophalen en dan lekker op de bank met hapje en drankje, wat kaarsjes hier en daar en hoppa, daar is de gezellige avond.

Veel plezier vanavond!

13. fafje

fafje Niet meer actief

gezellig samen koken, kaasfonduen, lekker warm ingepakt laaaaaang wandelen...

14. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Dank jullie wel meiden!

Ik heb alleen een verschrikkelijke hekel aan alles wat een beeldscherm heeft (dus film kijken, gamen...) en mijn man vind spelletjes verschrikkelijk :p Hij is vanavond vrij laat thuis (ongeveer 19 uur), dus ik wil het eten (zoals iedere avond) dan klaar hebben. Dek sowieso gezellig de tafel, kaarsjes aan (tv uit!) en de gordijnen lekker dicht. Probleem is dat manlief niet echt een prater is en er lang niet altijd een gesprek op gang blijft, dus het eten is lang genoeg om gezellig aan tafel te zitten ;)

Had ook al bedacht om muffins oid te gaan maken (heb daar een speciaal kookboek en vormpjes voor gekregen afgelopen weekend met sinterklaas), maar onze keuken is erg klein en eigenlijk te klein om daar met z'n tweeën te gaan bakken :p Dus dat is de optie als we niks anders kunnen bedenken...

We hebben ooit samen eens een schilderij gemaakt van 2 canvasdoeken die we tegen elkaar aan legde en er allebei één schilderde. Was erg leuk, misschien heeft er iemand van jullie nog een leuk idee voor zoiets creatiefs? (Ben heel erg van het creatief bezig zijn, maar de creativiteit om zoiets te vinden ontbreekt me :p)

15. fafje

fafje Niet meer actief

of chocolade fonduen, met fruit heeeeerlijk!!

een moodboard van elkaar maken ;)

16. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

elkaar bodypainten

17. fafje

fafje Niet meer actief

die is leuk :p

18. Shereen23

Shereen23 Bekend lid

1 mrt 2007
    836
    0
    16
    Voor mij zou een keer gezellig en rustig eten met z'n tweetjes en dan lekker samen op de bank hangen al een droomavond zijn gezien t feit dat we 2 kleintjes hebben die allesbehalve rustig zijn.
    Maar goed ontopic : lekker na t eten , tv uit en dan samen hangen op de bank en lekker babbelen over de toekomst ofzo en dan samen douchen en lekker naar bed gaan.

19. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Gaan jullie een schilderij maken voor de aankomende kleine op de kamer!

20. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Zie wel wat leuke dingen voorbij komen, maar man keurt ze allemaal af :( Toch maar voorgesteld om uit eten te gaan (gewoon simpel naar een italiaans restaurant of subway ofzo), maar ook daar heeft ie geen zin in! Hoop dat ie vanavond wat enthousiaster is.

Hebben jullie nog meer ideeën?

Deel Deze Pagina