Ik word hier ondertussen zo gek van!!! (topic sluiten)

Discussie in 'De lounge' gestart door Skye, 29 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Iedereen geeft zijn mening hier, waarom zet je hier dan zo'n sarcastische opmerking neer? Niet echt constructief, dit.

2. tulip

tulip Niet meer actief

ik vind het op zich wel fijn te lezen dat we er toch zo over kunnen praten. En dan blijkt denk ook wel dat het toch niet zo'n onzin topic is.

3. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Ik begrijp de irritatie niet zo goed eigenlijk. Als een TS het topic laat sluiten is dat het goed recht van TS. Het hoort bij een forum. Als je zelf nog over een onderwerp door wil praten bestaat er altijd de mogelijkheid om zelf een topic te openen.

4. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

haahahaha, waarom?? Dat is toch hartstikke mooi, je hebt gewoon je zin gekregen;)

5. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

niet hahahahaha;);) ik bedoel ermee. ts krijgt geen gelijk. dus dan hoppa maar dicht. DAAR erger ik me aan;) want als je wilt kun je het topic nog steeds lezen en de gegevens van degene waar het over ging dus zien

6. Kwekijzer

Met alle respect voor je mening. Ik denk dat het er een heleboel zijn. Ik denk ook dat jij net zo goed als ik binnen 'no time' herkennen welk type topic zo'n 'kwetsbaar' persoon achter zit en als je het niet gelijk ziet, dan merk je dat snel genoeg in de loop van het topic. Ben jij of ik dan een grote kerel als we daar niet gewoon verstandig en een beetje met respect mee om gaan? Het is heel makkelijk om het bij die ander neer te leggen, het vraagt om zelfkennis en durf als je naar jezelf kan kijken en dat kunt erkennen en aanpassen. Dat laatste is veel moeilijker dan het simpelweg zeggen "ik wil gewoon lekker ongezouten mijn mening neer kunnen knallen, zonder iemand de ruimte te geven dat te kunnen stoppen". DAt vind ik nou eens echt vreselijk kinderachtig...

Als je het niet stopt dan is het hier binnen afzienbare tijd net als op ieder ander forum. En dat allemaal omdat wij zogenaamd zo volwassen zijn;)

7. Kwekijzer

Weet je wat mijn nichtje laatst tegen mij zei "je ergert je altijd het meest aan een eigenschap van een ander waar je zelf ook last van hebt":D

8. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ik hoef me gelijk heus niet hoor;) sjonge jij ben wel uitgeslapen zeg.....wie wil zijn gelijk nou hebben?;);) :D

9. Kwekijzer

Ik natuurlijk:D:p

10. Bammetjebam

Bammetjebam Niet meer actief

Er zijn natuurlijk grenzen van het toelaatbare wanneer het gaat om de vrijheid van meningsuiting, maar een slotje vind ik niet de manier. Dit staat voor mij gelijk als iemand de mond snoeren. Opbouwende kritiek moet kunnen en een beetje incasseringsvermogen is nodig, zo is het leven nou eenmaal.

11. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    mensen die een topic openen kunnen idd reacties verwachten, ik ben ook vaker op een niet al te vriendelijke manier uit m'n bureaustoel geschoten en iets neergezet waarvan ik achteraf denk dat t ook vriendelijker en respectvoller kan...als mensen zich heel erg storen aan reacties en ze vragen daarvoor een slotje, tja daar doe je toch niks aan...ik blijf mijn mening geven en probeer t vooral op een nette manier te doen.....:D iemand afzeiken vind ik echt niet nodig....doe je als iemand voor je staat en die vraagt om een mening toch ook niet? lijkt mij...

12. Miniman

Miniman Niet meer actief

Kan me er niet druk over maken.... als iemand een topic opent dan vraagt die persoon om een mening/reactie. Die zal niet altijd naar het zin zijn so what? Ik ben op forums soms ook niet de meest tactische persoon als ik een reactie plaats maar het is wel eerlijk en oprecht. Ik lul niet mee met de menigte om een beetje leuk gevonden te worden. Daar hebben we het echte leven voor :)

13. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Dus als ik het goed lees ben jij in het echte leven niet eerlijk en oprecht maar lul je met iedereen mee om leuk gevonden te worden? :(

14. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    Ik hoop dat ik het fout lees maar dit lees ik dus

In het echte leven wil ik door iedereen leuk en aardig gevonden worden en daarom ben ik in het echte leven niet eerlijk en oprecht als dat leuk gevonden worden in de weg staat. Op een forum ben ik wel eerlijk en oprecht en als dat dan niet tactisch is , so what.

15. Kwekijzer

vind jij....en dat is niet een gouden regel:pvind ik:D

16. Sensea

Sensea Niet meer actief

maar wat mij vooral opvalt is dat er ook topics verwijderd kunnen worden blijkbaar. dat kan op andere forums niet zo gemakkelijk.je kan beter eerst goed nadenken over wat je op het net zet ipv van naderhand te moeten vragen of het topic verwijderd kan worden omdat je teveel gezegd hebt over privé dingen.

17. Pink38

Pink38 Fanatiek lid

21 okt 2010
    1.056
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat las ik dus ook.... zeer vreemd hoe je dan in elkaar zit! :D

18. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ja dat lees je helemaal goed, vreemd hoe sommige mensen denken 8)

19. Kwekijzer

lekker onverschillig typje als je het zo leest...;) Ik lees het ook zo hoor.

20. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Whaaaaaaaaaaaa men, ik wilde eigenlijk niet eens reageren, maar HALLO! Waar kun je je druk om maken zeg :(:$

Deel Deze Pagina