boek over borstvoeding

Discussion in 'Zwangerschap' started by eve, Oct 16, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. eve

eve Fanatiek lid

Apr 26, 2006
    4,525
    0
    0
    Den Haag
    Ben op zoek naar een goed boek over borstvoeding. Kan genoeg titels op internet en in de boekhandel vinden. Maar wil graag weten of iemand me uit ervaring een boek kan aanraden.

2. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    Ik heb het handboek borstvoeding gekocht.

3. Nemo

Nemo Niet meer actief

Ik ga een cursus doen. Is dat mischien een idee ?

4. talia

talia Fanatiek lid

Nov 27, 2005
    2,561
    0
    0
    kapster
    belgie
    ik heb echt een geweldig boek het heeft me enorm goed geholpen.
    het zegt niet alleen de positieve maar ook de negatieve kanten en dat vond ik geweldig het heeft mij geholpen mijn keuze te maken en helpt me nu nog wanneer ik vragen heb.

de titel; Borstvoeding geven een antwoord op heel veel vragen.
    auteur ; Adrienne de reede-dunselman.

groetjes talia

5. slingding

slingding VIP lid

Apr 9, 2006
    5,425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    borst, fles of allebei, dit is de titel van het boekje dat ik heb over borstvoeding het is van wij jonge ouders, ik heb het gekocht bij de boekhandel voor 14 euro geloof ik, het is een duidelijk omschreven boek met plaatjes.

Ook ben ik naar een borstvoeding info avond geweest van de thuiszorg zomaar 1 avond is dat met een filmpje en dat maakt ook een hoop duidelijk.

6. Monique76

Monique76 Niet meer actief

Wij hebben vanuit de info avond informatie gehad van de instantie LLL(La Leche League Nederland, hulp en informatie bij borstvoeding, door en voor moeders.www.lll.borstvoeding.nl)

Zij hadden ook een handboek over borstvoeding, volgens mij kun je dit ook via internet bestellen.

Groetjes Monique76

Share This Page