Een tijd geleden heb ik iets verzonden per aangetekende post. Nu beweerd de ontvanger dat het niet is aangekomen. Domme, domme ik heb het verzendbewijs weggegooit per ongeluk (het bonnetje van de bakker van die dag heb ik nog wel, kortom verkeerde bon weggegooit) Ik weet precies wanneer, vanaf waar en naar waar ik het heb verzonden. Zou ik hier nog iets mee kunnen via bijvoorbeeld TNT ofzo? Het gaat om een hoop geld dus wil iedere poging wagen :x
Grrr, waardeloos. Ik zou het zo niet weten maar ik zou gewoon even de klantenservice van de TNT bellen. Is lastig want uiteraard ligt de bewijslast bij jou. Wat voor soort bedrijf is het, groot/klein? Misschien is het op de verkeerde afdeling aangekomen?
Het gaat om paylogic. Ik moest entree bewijzen retour sturen voor een afgelast concert. In totaal gaat het om 8 entreebewijzen en al met al een boel geld wat niet alleen van mijzelf is dus. Ik dacht nog , goh laat ik het nou aangetekend verzenden dan kan het niet mis gaan
Denk niet dat je er iets mee kunt tenzij het aangetekend verstuurt is Je kan wel proberen om naar het filiaal te gaan waar je het verstuurd hebt als het goed is hebben hun Jopie van jou zendbewijs.
Denk dat je beter tnt even kunt bellen, die weten het een stuk beter dan wij hier. Hoop dat ze er nog iets mee kunnen voor je
Sorry lees nu pas dat je wel aangetekend verstuurd hebt Ff langs filiaal waar je het verstuurd hebt als je data en tijd bij de hand hebt
Als het aangetekend is, moet er een handtekening zijn. Die kun je proberen op te vragen. Krijg je je handtekening dan ben je klaar, is er geen handtekening, dan ben ik bang dat het hier ophoud....