Ik word hier zo moe van.

Discussie in 'De lounge' gestart door minniemouse25, 20 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Only me

Only me Niet meer actief

Dit is echt wat je noemt respectloos ja. Waar haalt iemand het lef vandaan zeg, om dat te doen.

Hopelijk kan je je er gauw over heen zetten. Je moet maar zo denken, jij hebt overgewicht, dat kan je nog kwijt raken ;) Zij heeft 2 erwtjes en een rotkop, dat raakt ze nooit meer kwijt :D

2. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    zo dan heb je lef gez. hoe asociaal kun je zijn? probeer het je niet teveel aan te trekken hoor, al zal dat niet zo makkelijk zijn als het lijkt. ik zou er zeker wat van zeggen

3. Goeie promotie van haar bedrijf om op deze manier met mensen (potentiële klanten) om te gaan. Daar maak je jezelf geliefd mee. De brief schrijven, ook al doe je hem niet op de post, kan voor jezelf al heel erg opluchten. Misschien zijn er een aantal punten die je maandag aan de telefoon aan haar kwijt wilt, schrijf die dan even op. Dan vergeet je ze ook niet.

Ik vind het heel erg dat mensen zo kunnen doen. Niemand heeft het recht om zo te spreken over een ander!

Veel succes tijdens het telefoongesprek en kick her ass! ;)

4. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ik krijg niet het idee dat ze handelde uit onzekerheid.
    gewoon een botte vis die duidelijk haar mening heeft!

niet normaal hoor!
    dat mag zij echt niet doen.
    ik zou zekers een melding van gaan maken.

ben in staat om haar zelf op te bellen ;)
    hoe durft ze!

5. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Erwtjes als tietjes :D

Maar even serieus: wat zij heeft gezegd kan echt niet. Wat is dat voor botte hork zeg???

Neuh, als je haar spreekt zou ik haar ff lekker de wind van voren geven.
    Wat denkt ze wel niet???
    Mijn mond viel gewoon echt open toen ik je verhaal las. En dat heb ik niet snel.

6. Leyni

Leyni Niet meer actief

Echt heel respectloos!
    Als ze belt zou ik zeggen dat ik er van afzie, omdat ik me erg respectloos behandeld voelde, en daardoor erg gekwetst was. Ook zou ik uitleggen waar je overgewicht vandaan komt.
    Als je dat gewoon rustig zegt heeft dat de meeste impact, als je zelf zo terug begint te doen luistert ze waarschijnlijk niet eens naar wat je zegt.
    Waarschijnlijk gaat ze geen excuses aanbieden en naar mijn mening moet je sowieso niet in zee gaan met haar, maar zo heeft ze wel wat om over na te denken!

7. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Mijn huis uit! NU!!!

Wat een vreselijk mens..
    Het zegt bijzonder veel over haar als zij denkt dat je gewicht bepaalt wie of wat je bent.
    Zij is een sekreet, dat is duidelijk!! En verander dat maar eens.. ;)

8. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Wat een lompe hork :x!!! Alsof haar leven zo perfect zal zijn... Het is altijd makkelijk praten vanaf de zijlijn, maar het zou wel leuk zijn als jij iets bij haar had uitgekozen wat niet helemaal perfect was (ongetwijfeld keus zat) en dan daar heel erg over was gaan zeuren op precies dezelfde manier als zij aan het zeuren was, gewoon om een punt te maken. Of als je keihard in (nep)huilen uitgebarsten was zodra ze zei dat je dik was en dan helemaal hysterisch was geworden, hihi. Maar ja, ik weet ook niet of ik dat zou durven. Maar goed, als zij altijd zo lomp doet dan krijgt ze vast vroeg of laat de deksel een keer op haar neus :p.

9. Duimelijn

Duimelijn Bekend lid

23 okt 2008
    532
    7
    18
    ver weg
    Oh meid zeg er alsjeblieft iets van tegen dat mens. Gewoon puur voor jezelf. Ik had vorige week een intake bij een gastoudersbureau (niet in NL) en omdat ik nederlands ben praat ik met een accent in het frans. Reden voor veel mensen om te denken dat ik ze niet allemaal op een rijte heb ofzo.

Dat stomme wijf zat zo neerbuigend te doen, net of ik eenb debiel was. Ik was zoooooo kwaad en heb er wat van gezegd, dat ik het gesprek niet goed vond verlopen, het idee had dat ze me een idioot vond en dat het misschien maar beter was om het gesprek af te ronden. En dat voor een timide mensje als ik. Ik kan je wel vertellen dat ik met een smile van oor tot oor naar buiten ben gelopen, zo van.. daar had je niet van terug en wat voelde ik me goed.

Ik denk dat het alleen maar aan je gaat vreten als je niet voor jezelf opkomt. Laat dat idiote mens maar een poepie ruiken!! You go girl!

10. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Wat een bitch zeg bah bah.
    Zeg er idd iets van mied, het is ff moeilijk maar daarna krijg je dr echt een goed gevoel van en voel je je niet meer zo naar over wat die trut gezegd heeft!

11. glimworm

glimworm Niet meer actief

Dit is gewoon pure discriminatie! :x:x
    Zijn er geen hogere instanties waar je een hele mooie klaagbrief naar toe kunt sturen?
    ik zou koste wat het kost en op welke manier dan ook laten voelen dat ze heel fout bezig is.

12. Delta

Delta Niet meer actief

pfff jeetje zeg ! dat is gewoon zo onbeschoft en respectloos ! gadverdamme, en dan is zij directrice van zoiets? bah bah !
    gewoon melding van maken.. bah

13. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Helemaal mee eens! En daarnaast naar de leiding gevende van dit vage wijf gaan/bellen of mailen en even laten weten hoe zij om gaat met anderen.
    Zich af vragen of jij wel voor (je) kindjes kan zorgen door je overgewicht... Hoe durft ze dit zich al af te vragen laat staan hard op uit te spreken!
    Ik zou mijn kindjes (en ben ERG moeilijk met ze ergens achter laten door dat de oudste altijd erg moeilijk was ivm pdd-nos) 10x liever bij zo'n vrouwtje met overgewicht achter laten als bij iemand die ZO onrespectvol praat over iemand met overgewicht terwijl ze niet eens weet of dit overgewicht wel komt door teveel eten! Denkt dat mens nou echt dat overgewicht altijd alleen maar komt door vreten? HALLOOO ....onder welke steen komt die vandaan?
    Even judge en jury spelen over andere mensen zonder de feiten te kennen en ze een trap na geven....ok mis nu even de kots smiley...
    Echt wat mee doen hoor meid! Al is het maar zodat mensen (leiding gevende mensen ;)) weten hoe lelijk dat mens van binnen is en hoe onbeschoft ze notabene bij iemand in haar eigen huis uit de hoek komt. En misschien kan je zorgen dat ze de volgende volle vrouw niet weer zo onrespectvol behandelt.
    En dit is inderdaad discdriminatie en ook via die weg mag je er wat aan doen. Kom op voor jezelf hoor!

14. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Wat een vreselijk mens!!!
    Het valt me wel vaker op wat sommigen menen te kunnen zeggen.

15. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Dat is echt niet netjes van die vrouw.
    In de kinderopvang kom je ook verschillende mensen tegen, hier mag je toch ook niets over zeggen?!
    Erg onprofessioneel.
    Zou dit zeker bespreken!

16. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Sow!!!!
    Wat een raar mens zeg!

Ze belt jou maandag terug?
    Ik zou zorgen als ik jou was dat jij haar belt ipv andersom en dan even haarfijn uitleggen dat je zelf de keuze hebt gemaakt niet voor haar te willen gaan werken.
    Want als respect zo laag in het vaandel staat bij dat buro, je niet voor hun kiest.
    Want je wilt aan je kindjes waarop je wilt gaan passen erg veel respect mee geven voor mensen dik of dun of wat dan ook.
    En inderdaad dit alles heel rustig vertellen, zo dringt het beter door dan dat je helemaal door het lint gaat.

Echt wat mee doen hoor, is ze helemaal gek geworden!!!

17. Jel

Jel Niet meer actief

Zeer respectloos en echte discriminatie. Ik zou me dan ook erg gekwetst voelen. Wat een achterlijk mens.

18. Mamatrees

Mamatrees Bekend lid

30 nov 2010
    603
    0
    0
    PPffff zit vol verbazing te lezen.
    Ik heb ook wat overgewicht en sommige mensen denken dat het allemaal zo makkelijk is om maatje 38 te hebben maar helaas dat is bij sommige dus niet het geval en met kleine kindern valt het zeker niet mee om te sporten enzenz....maar ik vind het echt niet kunnen hoe durft ze.Met mij zou ze echt nog niet klaar zijn.Echt een klacht indienen hoor!Je laat je toch zeker niet zo kwetsen en al helemaal niet door een vreemde..
    Trek je er niets van aan,wat een bits zeg..

19. Onlyforum

Onlyforum Niet meer actief

Wat een aso!

Ik had haar op "haar manier" eens goed uitgelegd dat ze wel wat respectvoller zou moeten omgaan met mensen.
    En dat ik niet haar knikker vriendin ben dus wie is zij om over "mij" te oordelen en zo tegen mij te praten.

Ookal zou je de heledag aan de chips en snoep zitten,dan alsnog zeg je dat niet tegen mensen die je niet kent.
    Ik zou het al erg vinden als mijn eigen vriendinnen zoiets zouden zeggen dus laat staan een vreemde pipo.

20. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Nou meiden,

Heb er nog eens over nagedacht en ik ga er maandag wat van zeggen zodra ze me belt.......ik hoop dat t me gaat lukken!

T stomme is ook nog eens dat ik er nu weer behoorlijk onzeker van ben geworden. Was ik dat eindelijk kwijt en tadaaaaa daar is t weer.

Thanx allemaal voor jullie lieve woorden en steun! Doet me erg goed te weten dat er gelukkig meer mensen zijn die respect hebben voor andere dan die enkele die dat dus niet hebben.

Deel Deze Pagina