Kijk dat die vrouw lomp gereageerd heeft en het absoluut niet kan wat ze gezegd heeft, lijkt me duidelijk. Dat je er boos over wordt ook (bedoel ik in het algemeen). Wat ik alleen nooit snap (niet alleen in deze situarie) dat het dan gerechtvaardigd is om - iemand voor alles wat los en vast zit uit te maken. - net zon grote bek of nog groter terug op te zetten. - lelijke dingen terug wensen Ik begrijp dat meten met twee maten nog steeds niet. Heeft ook helemaal niets meer met voor jezelf of voor onrecht opkomen te maken vind ik...
Hey meiden,, Zo kindjes in bed, hubbie voor de tv en ik even tijd om te reageren...... Ze belde vanochtend om half 9 al zelf. Kon toen niet opnemen omdat ik met sem bezig was. Manneke had weer eens een van zijn beroemde poepexplosies.....dus toen dat opgelost was zag ik dat ze gebeld had. Heb tegen de middag maar eens teruggebeld. Heb idd de tip over dingen op papier zetten ter harte genomen en ik heb er zeker wat aan gehad! Zo kon ik ook niks vergeten. Afijn ik heb haar eerst verteld dat ik geen verdere stappen onderneem om me bij haar bureau aan te sluiten. Dit vond ze jammer om te horen.......(tja dacht ik toen). En toen heb ik toch even op een nette manier gezegt dat wat dingen me niet lekker zaten. En toen deed ze een beetje alsof ik achterlijk was en me wel erg liet kennen zo. Het was maar een grapje........jaja. Dus heb haar toen vriendelijk bedankt en heb opgehangen....... Bah zat naderhand even goed te shaken! Maaaaar......heb gezegt wat ik ervan vond en dat is al heel wat.
Goed van je hoor!! Ik zou ook zitten te shaken, maar ook trots zijn op mezelf. Je hebt wel gezegd wat je ervan dacht, heel goed van je!! En nu dit vervelende voorval achter je laten en je niet onzeker laten maken door zo'n k** w**
Die vrouw heeft echt een probleem. Ze kan zich duidelijk niet inleven in anderen, anders maak je niet dat soort opmerkingen en ga je het later zeker niet afdoen als 'grapje'. Ik kan me voorstellen dat het je heel erg geraakt heeft, maar ik hoop dat je het ook snel weer van je af kunt zetten. Die vrouw is het niet waard, die heeft echt een psychisch probleem.
@TS: Woohoo, you rock! Girl power! Mee eens. Ik ben zeker niet voor 'de vijand de andere wang toekeren', maar je hoeft niet gelijk af te dalen naar hun niveau. Behoudt je waardigheid!