hallo dames, wij zijn gister voor het eerst wezen zwemmen met ons zoontje hij vond het heerlijk en heeft genoten al was het nog niet lang!
Wat een leuke foto! Wij zijn ook gisteren voor het eerst wezen 'zwemmen'. Nou ja, meer douchen. Het babybadje was namelijk defect, waardoor alleen de andere baden toegankelijk waren. En 31 graden voor een baby..... hebben we dus maar heel kort gedaan. Hebben dus voornamelijk onder de douche gestaan, maar dat vond uk ook heerlijk. Helaas nog geen foto's op de computer staan.
Wat een mooi klein popje in zo'n enorme zwemband! Schattig hoor. Mijn kleine uk heeft nog nooit gezwommen dus hier geen foto nog.
Wat leuk! Hier was Simon 2,5 maand. En hij vind het allemaal goed en leuk! Nu gaan we elke week babyzwemmen en we hebben 2 weken geleden een onderwaterfoto gemaakt. Mag ik binnenkort ophalen!
Hier ging onze dochter met 2 maanden voor het eerst het zwembad in. Eerst de kennismaking met water in het babybadje in Centerparcs!
Wat ontzettend schattig!!!!!!!!! Wij willen ook zó graag gaan zwemmen, maar ik ben zó bang dat Y. het hele zwembad bij elkaar gaat krijsen en we gaan lopen klungelen daar.
Hoe reageert hij tijdens het badje? Als hij water fijn vindt, zal ie alleen maar genieten in een zwembad. lekker naakt tegen mama dobberen in het water. Zorg dat hij na het zwemmen meteen kan drinken en lekker warm ingepakt wordt, en hij zal binnen een paar tellen in slaap vallen. Meeste babys zijn heel zoet tijdens het zwemmen (behalve als het water helemaal niks vinden, maar dat merk je thuis ook)
eerste keer zwemmen lekker in de achtertuin!!! was lekker in de zomer 4 maanden denk ik dat ie was. De 2de keer is pas bij 11 maanden geweest in centerparcs. Hij had gelijk een zware dubbelen oorontsteking daarna dat was wel minder. Nu gaan we regelmatig zwemmen en is het wel veel leuker omdat ie zicht nu voort kan bewegen geniet hij er zoveel meer van
Hier hebben we ook afgelopen weekend gezwommen met Casper (stom genoeg ons fototoestel in het kluisje van de hotelkamer laten liggen) Maar casper vond het wel erg leuk! @miss T: heb je Jenaya alleen een zwembroekje aan of heb je daar ook wat onder en zoja wat dan? Ik weet niet zo goed wat ik Casper aan moet doen.
Euuhhh....dan moeten we het maar niet doen denk ik Tummy Tub is niet leuk, normaal badje niet, onder de douche niet en in het grote bad ook niet Dan van de zomer maar in de tuin
Dit was de 3e keer zwemmen... View attachment 143447 Heerlijk met zo'n klein ukkie zwemmen.. Leuke foto's