Ik word hier zoooo moe van!!

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaVanGilani, 4 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Onderlaatst maakte ze het klaar om speelgoed, speelgoed dat ik bij mn moeder had gezet waar alle kindjes mee kunnen spelen, zonder het weten van mijn ouders in te laaien en mee naar haar te nemen. Want die van haar vond het zoo leuk om daar mee te spelen! Dan zakt mn broek weer af, mn vader is het terug gaan halen! Zo zitten hun in elkaar, ze willen alles hebben maar dr buidel NIET opentrekken.

2. MamaVanGilani

Mijn moeder is zo lief, dat ze gewoon een zachtgekookt eitje is. Mijn zus die heeft maar een half woord nodig en die trekt haar scheur open dat mijn moeder helemaal dichtklapt.

3. MamaVanGilani

Ik kijk nog n x naar mn topic titel en bezeik mn eigen bekant.. ik lijk lui van kabouter Plop wel, die word ok overal moe van hahaha

4. Smnee

Smnee Niet meer actief

Hahahahahaha:D

Maar zonder gein, daar word je toch ook doodmoe van? Meer dan praten kan ik niet verzinnen, maar dat helpt blijkbaar ook niet. Misschien moet je moeder eens zeggen dat het anders afgelopen is?

5. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Vervelend dat je zus zich zo opstelt maar ik denk dat je in sommige gevallen je handen er vanaf moet trekken. In dit geval heb jij er niks mee te maken. Je zus brengt haar kindje bij je moeder, jouw moeder heeft een stoeltje nodig en vraagt die bij jou. Jij hebt hem zelf nodig en geeft dat aan dan is het voor jou klaar.
    Nu is het een probleem tussen jouw moeder en je zus. Jouw Zus brengt haar kind en je moeder wil weg kunnen heeft geen autostoel. Het is nu aan haar dit met je zus op te lossen. Ze geeft aan dat ze een stoeltje bij het zoontje wil, of ze gaat niet weg of ze laat je zus haar zoontje niet brengen.hoe ze dat samen oplossen is hun probleem.

Ik begrijp dat het heel frustrerend is hoor. Maar ik heb in de afgelopen tijd een hoop geleerd. Kon me ook overal wel druk over maken maar dat verpest zo je eigen gevoel, buiten dat het ook nog eens een hoop energie kost. Ik probeer nu dus ook alles erg te bewaken anders kan ik met mijn werk, drie kids, mijn man en zijn werk de hele dag wel druk maken om vanalles.

6. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Nou lekker is dat! Ik zou daar op een gegeven moment ook wel klaar mee zijn.

Als je zus nog een autostoeltje moet hebben, ik heb er hier nog wel 1 staan ;)

7. Porsche

Porsche Niet meer actief

Toen ik je titel las kreeg ik dat liedje ook gelijk in mijn hoofd!!
    Whaha maar het is heel irritant jullie moeten overal voor betalen / aanschaffen en zij wil gratis mee profiteren.. Blegh jullie moeten toh ook werken voor jullie geld ..

Ik
    Zou er ook klaar mee zijn..

8. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Maar als je zus een stoeltje in haar eigen auto heeft staan, haalt ze die toch even uit de auto?

Of zeg ik nu iets suffigs..?

9. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Kunnen jij en je zus niet een bepaald bedrag aan je ouders geven waarvan een autostoeltje en speelgoed aangeschaft kan worden?
    Dan blijft dat stoeltje gewoon bij oma in de auto en het speelgoed bij hun thuis.
    Einde gezeur.

10. MamaVanGilani

Heb ik ook al verschillende keren voorgesteld, maar nee mevrouw wil dat niet.

11. minon

minon Niet meer actief

Wat een zeikerd is je zus dan zeg! Sorry maar wel drie stoeltjes kunnen kopen voor bij so eigen auto en bus en dan niet eens eentje bij jou moeder achter kunnen laten? Vreemde mensen zijn er toch op de wereld.
    Eigenlijk wel sneu voor je moeder dat je zus verbaal de baas is over haar.

12. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Dan zou ik dus voortaan niks meer uitlenen en, als het mijn moeder was geweest, zeggen dat ze het voortaan met zus moet regelen.

Om deze rede hebben wij bewust (bijna) niks voor bij beide ouders aan geschaft. Als wij daar zijn nemen we het zelf mee. SO's hebben zelf een reisbedje aangeschaft zodat die ook als box kon dienen en wij hebben de goedkoopste Ikea kinderstoel daar neergezet omdat we die niet elke keer mee wilde slepen. Lekker makkelijk zo en geen gezeik in de toekomst.

Deel Deze Pagina