Hoe zit dat? Korting binnen de ruilperiode

Discussie in 'De lounge' gestart door pientje1, 3 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Vorige week een jas bij Prenatal gekocht en krijg nu een bon van 15% korting. De jas mag binnen 2 weken geruild worden. Heb ik nog recht op die korting?
    Denk het niet,maar misschien weet iemand hoe het zit.

2. Linda1984

Linda1984 Niet meer actief

Nee dat heb je niet. Je kan hem wel terugbrengen en opnieuw kopen; krom maar waar.

3. Zonn

Zonn Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.170
    253
    83
    NULL
    NULL
    Ja ik ga dan altijd terug naar de winkel, zeker als de kaartjes er nog aan zitten, en vraag dan de korting te verrekenen.
    Want in principe, als t kaartje nog aan de jas zit. Kun je m retoureren en opnieuw kopen met de kortingsbon. Dat weten de winkeliers!
    Ook als je het kaartje er al af hebt, kun je het zeker proberen!

Heb het twee weken terug nog bij de hema gedaan, toen kreeg ik ook ineens kortingsbonnen. Gewoon t verschil teruggekregen.

Succes!

4. pientje1

Ik heb toch maar even gebeld (voel me dan zo'n krent haha). Ze deed helemaal niet moeilijk en kan met het bonnetje terug komen en krijg 15% retour.

5. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.019
    548
    113
    en dat rij je dan op aan benzine :) of woon je dichtbij?

6. Linda1984

Linda1984 Niet meer actief

Dat is dan een hele goede service van ze:D

7. channe

channe Fanatiek lid

4 aug 2012
    1.147
    70
    48
    NULL
    Haha hier precies hetzelfde, vorige week dinsdag een jas gekocht bij prenatal en gisteren een mail gehad..baalde wel ff maar goed ik heb hem in de stad gehaald en dan kost het me ook parkeerkosten... Neen aan dat ik het niet kan ruilen bij een filiaal bij ons in t dorp...

8. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Zover ik weet mag je gewoon de korting aanvragen als het binnen de ruiltermijn is.

Dat zijn ze verplicht.

9. mamvan4boys

mamvan4boys Bekend lid

1 feb 2011
    770
    0
    0
    Als het goed is kan dat wel aangezien het 1 keten is.

10. pientje1

5 minuten fietsen dus nee kost me niks en heb ik toch een leuk shirtje voor. Het is crisis he ;).

11. pientje1

Denk het wel hoor, ze vroeg niet waar ik het gekocht had.

12. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.019
    548
    113
    dan is het de moeite idd;)

13. dawnie

dawnie Actief lid

26 okt 2008
    420
    0
    16
    Had ik ook met schoenen van mijn dochter die ik bij omoda had besteld. Paar dagen later zag ik dat ze waren afgeprijsd. Ik heb toen een mail gestuurd met de vraag of ik de schoenen terug moest sturen (en dus opnieuw bestellen) of dat we het op n andere manier konden regelen. Ik kreeg zonder probleem het verschil terug gestort. Heel netjes van ze. (Maarja anders had t ze ook twee keer verzendkosten gekost)

14. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Heb dit ook eens gehad bij prenatal met slaapzak, zag week later actie 2 e half geld en wou er toch nog een bij kopen. Maar ja de slaapzak was alin gebruik. Toevallig had ik de bon en het kaartje nog wel, dus toen we er waren gewoon gevraagd of ze er iets mee konden, was totaal geen probleem en kreeg toen dus een slaapzak voor de helft mee.

15. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Wat zijn ze verplicht? Te verrekenen? Nee hoor, niet verplicht.. is een gunst

16. Smnee

Smnee Niet meer actief

Netjes van ze zeg! Het is inderdaad geen verplichting, maar een gunst. Er zijn genoeg winkels die het namelijk echt niet doen.

17. channe

channe Fanatiek lid

4 aug 2012
    1.147
    70
    48
    NULL
    Ik ga het morgen toch eens proberen...ik heb hem gekocht bij een prenatal die n de v&d zit...dus ik weet het niet...heb de bon nog en kaartjes en alles zitten er gewoon nog aan.. Ben benieuwd wat ze er mee doen..hier zit namelijk 5 minuten met auto een prenatal warenhuis.

18. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Prenatal in een winkel is shop in shop... denk dat het dan niet lukt

19. Corali

Corali Actief lid

12 aug 2013
    342
    0
    0
    Je kan er ook altijd nog 1 kopen met korting en die vervolgens met de andere bon terug brengen. Dan maakt het ook niet uit of de kaartjes er nog aan zitten of dat ie al inn gebruik is.

20. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Ik heb ooit eens gehoord op tv dat ze het wel degelijk verplicht zijn, maar goed ook al zijn ze het niet verplicht, ze kunnen geen nee zeggen, bedoel als ze nee zouden zeggen dan breng je het terug en koop je het opnieuw.

Maar volgens mij is het wel eens bij kassa of zo'n soort programma geweest dat ze binnen een x aantal dagen verplicht zijn jou het verschil terug te geven mocht het ineens afgeprijsd zijn, heeft in de consuwijzer ( ofzoiets ) gestaan.

Deel Deze Pagina