Naar welke muziek luisteren jullie meiden graag. Hier is het vooral nog kvk, maar was benieuwd wat er allemaal nog meer voor die leeftijd is.
gewoon van alles idd kvk en k3 maar ook gewoon top 40 en hollandse muziek vind ze leuk. en zelfs als mama in de auto effe een flink hardcorenummer opzet vind ze dat ook geweldig. mijn middelste is 5 en heeft ook een aparte muzieksmaak. zolang het maar flink rockt en de gitaren scheuren vind ze het geweldig. kiss met i was made for loving you is favoriet. ikzelf heb ook een brede muzieksmaak dus misschien komt het daardoor.
Hier ook. Zitten ze in de auto 'jaaaa mama, een beuknummer, lekker hard! Dan zet ik hem hard aan en zitten ze op de achterbank druk mee te doen. Dochter van 9 houdt van Franstalige muziek, maar ook van Ellie Goulding, Taylor Swift etc. Zoon van 7 houdt van Hollandse muziek, Queen, David Guetta, Abba, beuknummers etc. Het moet niet te sloom zijn.
ja zo gaat het hier ook wel als ze de radio hoort. Maar wat ik niet zo duidelijk in de openingspost zei, ik wil voor 5-12 een cd voor haar kopen. Kent iemand de kids top 100, is ook van alles wat.
Kids top 20 Kinderen voor Kinderen Liedjes van de film van Bibi en Tina (ook in Duits, omdat ik nergens aan een Nederlandstalige cd kan komen) Katy Perry Liedjes van de Raveleijnshow (Efteling) Mylène en Rosanne Sarah en Julia Alvaro (Sofia) Keet (oude nummers) En nog een heleboel andere artiesten. Check deze site: Home - KiDs ToP 20
Hier heeft de oudste echt al zelf een smaak (7 jaar), kvk en k3 draait ze nog maar weinig. Ze houd van Katy Perry, Bruno Mars en Stromae. Wij zijn heavy metal liefhebbers en sommige bands vraagt ze naar of we die aan willen zetten. Zou haar lekker zelf een cd laten uitkiezen of een cd branden met diverse muziek
Dochter wil altijd de cd's van kidszone hebben. Hier nog net kvk maar ook veel van junior songfestival (mylene-rosanne, femke meinders, sarah-julia, ralf mackenbach- bbrave) maar top 40 vind ze ook heerlijk. Dit laatste komt vooral omdat we altijd de radio aan hebben en ze die hits hoort op dansles