Ik word ingeleid !! Datum bekend maken?

Discussie in 'De bevalling' gestart door debdeb, 22 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Ik heb het gewoon iedereen verteld, maar ik was dan ook 2 weken overtijd dus dan is het standaard.

2. megamom

megamom Actief lid

26 mei 2010
    360
    0
    0
    onderwijs
    Zuid-Holland
    eh, behalve natuurlijk aan degene die onze dochter opvangt ;) beetje klein om alleen thuis te laten...

3. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Wij hebben het alleen aan onze ouders verteld, we moesten ook ons hondje weg brengen, dus er was weinig keuze.. Verder hebben we er geen groot nieuws van gemaakt, achteraf blij toe.. Want ze zijn op vrijdag begonnen met inleiden en woensdag nacht om 23.56 is ons kleintje pas geboren.. Ben echt blij dat we onze mond tegen iedereen hebben gehouden, want als men weet dat je eenmaal wordt ingeleid dan ga je er normaal gesproken vanuit dat je binnen 1 á 2 dagen papa en mama bent.. Had geen zin in telefoontjes en smsjes.. s 'maandags hebben we het wel aan onze broer, zus en oma's verteld, want die begonnen argwaan te krijgen..

4. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Bij mij kwam alles ineens heel snel en onverwachts. Kreeg gisteren te horen dat ik a.s. maandag ingeleid word. Hebben het onze gezinnen wel verteld.
    Omdat ik zondag jarig ben, heb ik de vrienden afgebeld (omdat ik morgen eerst nog voor een CTG moet) en heb tegen hen gezegd dat ik volgende week word ingeleid. Datum niet bekend gemaakt. Verder houden we het geheim.

Bij mij hebben ze trouwens gezegd dat het kindje dezelfde dag nog geboren gaat worden. Ik heb (al) 2 cm ontsluiting en ze voeren het meteen op naar weeen van om de 2 minuten. Ze breken gelijk de vliezen en dan kan het beginnen.....ben erg benieuwd!!!

Deel Deze Pagina