maar ik sta niet in je schoenen dus ik weet niet wat IK zou doen.....snap je? Ik bedoel nog en paar weken kun je die ook niet meer dan? Met alle respect.........natuurlijk........
Jij hebt geen BI denk ik En nee ik kan echt niet meer helaas En een arts zal het niet voorstellen denk ik als hij/zij de noodzaak er niet van inziet.
Inderdaad, ik denk dat je dit pas begrijpt als je zelf ook last hebt van BI. Niet dat ik het iemand anders toe wens hoor...
Nou ik ben chronish rugpatiënt dus denk dat ik heeeeel goed weet hoe jij je voelt Maar zoals ik al zei weet niet wat ik zou doen hoor, bijdochter had ik zwschapsvergiftiging en toen praatte ze ook over inleiden. Toen dacht ik ook gelijk doe maar want het is natuurlijk gevaarlijk, maar met bi weet ik niet wat ik zou doen.
Ja weet je ik vind het ook heel erg moeilijk. Ik kan gewoon echt niet meer, kan niet meer voor dochtertje zorgen enz terwijl ik een hele bezige bij ben en nooit rustig op mijn kont kan zitten. Nu kan ik dus haast niks meer en verga van de pijn en kan niet meer slapen. Echt VRESELIJK. Ik heb er ook al aan gedacht om de natuur zijn werk te laten doen maar in het ziekenhuis stellen ze het ook voor omdat ik nog wel de kracht moet hebben om te kunnen bevallen. En dat is natuurlijk ook wel weer zo. Maar ik vind een inleiding zo eng en ik hoop zo dat ons jongetje uit zichzelf komt. Maar a.s. maandag ben ik 40 weken en als ik nog een week zo moet doorlopen wordt ik echt gillend gek ben ik bang.
ja het is ook heeeel erg moelijk meid....... Tja weet je je moet voor jezelf beslissen wat jij wilt doen, niemand kan die beslissing maken toch? Mischien deze week afwachten en dan volgende week inleiden? En je weet als je gaat bevallen haal je weet ik niet waar ergens de kracht vandaandat komt goed hoor..... Het zou gewoon mooi zijn als je baby zich deze week meldt he?
Jawel. Juist wel. Daarom hebben ze me ook al 3 x gestript. Ik heb 3 cm ontsluiting, bmm volledig verweekt, voorweeën om het leven maar hij wil maar niet komen. Heb vanochtend verse ananas gekocht dus die eet ik zo op. Misschien helpt dat ha ha.
ja wie weet hahahaha.....en sex? Veel beweging? Ik bedoel het zit er dan wel aan te komen je bevalling toch?
De gynaecoloog zegt zelfs dat ze verwacht dat hij deze week wel geboren wordt. Mijn dochtertje kwam met 38 weken en ze zei dat de meeste vrouwen ongeveer wel dezelfde draagtijd hebben en ze verwacht niet dat ik veel overtijd zou lopen. Maar goed, dat kan ze nooit met 100% garantie zeggen natuurlijk. En sex al geprobeerd ha ha. Onmogelijke opgave maar met veel pijn en moeite toch gedaan. Heeft ook niet geholpen en m'n vriend vond het ook vreselijk ha ha. Ik ben nu mijn huis aan het poetsen. Misschien helpt dat. Lees je ook wel eens toch?
jazeker helpt beweging!!! Toen wij op het laats 3xper week aan de ctg moesten zeiden ze tegen ons, mischien tot vanavond hahaha ik had al weeën terwijl ik dit niet voelde. De week hiervoor zeiden ze al het duurt niet meer lang, hoe ze dat weten geen idee.... Die dag moesten we opeens nog een heleboel boodschappen van mij gaan halen, huis klaar maken enz....zonder dat ik het zelf doorhad wist mijn lichaam al dat dat ze die avond ging komen want alles moest opeens klaar zijn. Ook was ik al mijn slijmprop verloren en opeens moest ik veel naar het toilet voor de grote beurt, je lichaam maakt zich dan leeg. Dat zijn allemaal voortekens Als ze in het zk zeggen het duurt niet meer lang zal dat ook wel zo zijn hoor.....mischien moet je nu nog even op je lichaam vertrouwen dat het goedkomt
Ja maar dat zeiden ze een tijdje geleden ook al. Zondag had ik vreselijke diarree dus ik dacht al dat ik toen zou gaan bevallen. Maandagochtend ook nog diarree maar niks hoor. Alleen een grote aambei aan overgehouden ha ha. Gister dus op controle. Kindje ligt nu ook helemaal vast in mijn bekken. Dochtertje is vandaag op de creche dus heb even rust. Vanochtend nog boodschappen gehaald zoals pampers, Zwitsal, zoogcompressen, postzegels enz. En nu MOET mijn huis dus schoon. Maar de diarree is over en de slijmprop ben ik nog niet verloren. Wel ben ik erg zenuwachtig telkens en denk ik bij ieder krampje dat het gaat beginnen. Soms denk ik wel eens dat dat de boel tegenhoudt.
Hey meis, Wat een lastige situatie zo zeg Lijkt me vreselijk om al die tijd al met bi te moeten lopen, te vergaan van de pijn en ook nog niet eens voor je dochtertje te kunnen zorgen nu Ik hoop voor je dat de kleine zich voor donderdag aandient En anders denk ik idd dat je er wijs aan doet om te vragen of ze je toch de volgende dag inleiden Zo is het ook allemaal niets, en de gyn stelt het echt niet voor niets voor hoor Inleiden doen ze echt alleen als er een goede reden voor is, en die heb je naar mijn idee echt wel! Over de inleiding zelf zou ik me niet te druk maken hoor, gewoon over je heen laten komen Misschien heb je het geluk dat het je tweede is, en de bevalling lekker vlot gaat Mocht het niet het geval zijn, dan ben je toch al daar, dus dan is pijnstilling misschien een optie Zelf ben ik ingeleid met zwangerschapsvergiftiging, en ik zou het zo weer doen De weeenstorm was heftig, maar achteraf gezien is alles heel snel gegaan en was het prima te doen Ik wens je heel veel succes, en mocht het er van komen, je kunt het hoor! Maar liever hoop ik voor je dat de klein lekker vandaag of morgen uitzich zelf gaat komen, dus poets nog even lekker door haha
Hmm ik vindt het allemaal erg hoopvol klinken hoor meid!!! Ja slijmprop hoeft ook niet he ooeeeeh wie weet ga je vannacht bevallen Wat zegt je man/vriend dan?!
trouwens aangezien je al ontsluiting hebt, wat wel normaal is bij een tweede zwschap, als ze dan gewoon al eens alleen gel inbrengen dat doet het m mischien al?!
Aangezien mijn dochtertje met 38 weken ter wereld kwam wachten we al 2 weken op de geboorte. Mijn vriend was heilig van afgelopen zaterdag overtuigd dus die zegt nu niks meer Ze gaan niet meteen beginnen met infuus, weeën opwekkers en gel enz. Ze gaan eerst alleen maar mijn vliezen doorprikken omdat ik al 3 cm ontsluiting heb. Ze verwachten dat de weeën dan wel meteen op gang komen en dat wachten ze zo'n 2-3 uurtjes af voordat er actie wordt ondernomen. Als er dan nog niks gaat gebeuren dan beginnen ze met een infuus met weeënopwekkers. Als de weeën wel beginnen na het doorprikken van de vliezen laten ze mijn lichaam gewoon de rest doen dus eigenlijk is het dan niet eens een inleiding maar een klein beetje hulp
Ik ging dindag 16-2 op controle(39+3) en de avond van te voren geroepen tegen me vrien ik hoop dta me bloedruk zo hoog is dat ze hem gaan halen. en jawel hoor bloeddruk was gemiddeld rond de 170/113 veelste hoog dus. Na 2 uur aan de ctg gelegen te hebben kwamen ze vertellen dat ik de volgende dag ingeleid ding worden. Nou das een raar moment zeg. Je leeft er 9 maanden naar toe en dan weet je ineens dat je kindje de volgende dag komt hihi. Maar s,nachts in bed braken de vliezen en had gelijk weeen om de 4 min. 10 uur later is sem geboren. Ik ben wel blij dat ik natuurlijk ben bevallen en niet ingeleid ben maar ja als dat zo zou zijn was het ook goed. Ik kon op dat moment ook niet meer
hahaha ja maar dat is ook een fout denk ik, het hoeft niet te beteken dat als je eerste kindje met 38 weken wordt geboren je tweede dan ook komt natuurlijk Dan duurt het extra lang als je daarop wacht he? Maar gelijk vliezen breken zonder weeën is ook zo raar niet? Waarom niet gelijk gel en dan later eens de vliezen breken? Dan is er ook al iets aan de gang denken hun dan
Bij mijn dochtertje braken de vliezen en begonnen meteen naar de weeën en vaak is dat ook zo dat de weeën dan vanzelf beginnen als je vliezen zijn gebruiken Een gel gebruiken ze (volgens mij) alleen wanneer je bmm nog niet verweekt is om die eerst te laten rijpen. En ik heb dus al 3 cm ontsluiting dus er is al een heel groot begin. Ach, ze zullen in het ziekenhuis wel weten wat ze doen. Daar heb ik wel vertrouwen in.