hoi allemaal weer even een update van wederom een teleurstelling de kleine meid houd het inderdaad voor gezien en is niet van plan meer verder te groeien dus de ene teleurstelling na de andere volgt nu moet ik 2 keer in de week naar het ziekenhuis voor een ctg en een echo en de baby is nu nog geen 1800 gram dus hebben ze besloten dat ik met 37 weken word ingeleid dat is dus al eind van de week ze weten alleen nog niet of het donderdag of vrijdag word dat hoor ik dinsdag ook zeggen ze nu alweer 2 weken dat ik tegen opname zit aan te hikken en dat ik elke keer weer een twijfelgeval ben van naar huis of volledige bedrust aan de ene kant natuurlijk spannend want eind van de week word hoe dan ook de kleine geboren normaal gesproken zeg je o ik moet nog zo'n 4 weken nu dus niet maar aan de andere kant lijkt ze me zoo klein dat ik me toch zorgen maak over hoe het met haar zal gaan na de geboorte natuurlijk hou ik jullie op de hoogte en hoop dat ze het zoo goed doet dat ze gewoon mee naar huis mag nou jullie horen het wel
Jee meid, das weer ff schrikken zeg. Die kleine meid is idd nog wel erg klein zeg. Weten ze hoe het komt dat ze niet meer groeit? Ik wil je heel veel succes wensen met het inleiden .. en hopelijk mag je die kleine meid mee naarh uis nemen.. Grtx Silvie
jeetje dat is best wel heftig zeg!! Ik wens je heel veel suc6 met de bevalling en de kleine meid Kuss Deesje
Selaam Jammer dat het zo moet gaan, maar misschien is het wel beter zo!!! Veel succes met de bevalling !!
Heel veel sterkte met de bevalling en couveuse tijd.. En maak je maar niet druk meid, mijn zoon had ook geen zin in groeien, maar dat kwam door een slechte placenta en navelstreng. Ben dan ook ingeleid met 37 weken en 3 dagen. Ze hadden hem op 1600 gram geschat en hij woog toch lekker 2080 gram en was 44 cm. Na 2 weken woog hij 2285 gram en mocht hij heerlijk mee naar huis. Dus ik hoop en duim voor je dat je meisje het super doet en ook snel mee naar huis mag. Maar eerst succes natuurlijk met je bevalling
hoi allemaal bedankt voor jullie lieve berichtjes ik hoop inderdaad ook dat ze zich vergist hebben in het gewicht en dat het allemaal meevalt en waarom ze niet meer groeit weten ze niet ik heb genoeg vruchtwater het hartje is goed en ook de doorbloeding van de navelstreng is elke keer goed maar ik hou jullie op de hoogte groetjes Nathalie
Heel veel succes met de bevalling. Ook ik hoop mee dat het meevalt met het gewicht van de kleine meid.