Wij hebben twee katten waarvan de ene kat ook de irritante gewoonte heeft om ongeveer een uur voordat je eruit moet te gaan miauwen voor de slaapkamerdeur. En in het weekend kan dat pas ECHT irritant zijn, negeren werkt dan eigenlijk niet omdat je uiteindelijk toch een keertje je bed uit moet, en dan denkt hij dus dat hij "gewonnen" heeft en doet hij het de volgende keer weer. Het is echt irritant, dus ik denk dat wij binnenkort ook eens aan een kattenluikje moeten gaan denken, misschien dat dat inderdaad helpt.
De oudste van ons doet t ook wel eens, maar dan komt ze gewoon aandacht tekort... Geven we haar wat meer aandacht heb je geen last van dr.
Sorry, begreep uit berichten van anderen van niet. Gelukkig maar. Hoop dat je gauw een oplossing vindt. blijf consequent in ieder geval. Succes!
Nou zeg! Dat vind ik persoonlijk wel heel erg makkelijk! Ons kindje is er nog niet maar als ik last ga krijgen van de katten, dan zal ik eerst hemel en aarde bewegen voordat ik besluit m'n katten weg te doen. Je hebt er ook zelf voor gekozen om katten te nemen. Om te zeggen dat ze me evenveel waard zijn als m'n kindje gaat me iets te ver, maar ze zijn gewoon lid van ons gezinnetje.. er zal heus wel een oplossing voor te vinden zijn!
Hoe oud is de kat en hoe lang doet hi het al? het kan nl ook een fase zijn. Bij ons deden ze het een aantal maanden toen ze nog kleiner waren, nu nooit meer. Kan ook zijn dat hij/ zij een beetje van slag is van je zwangerschap. Gewoon weg doen ik hoop dat je een grapje maakt.
ook al zijn poezen gesteriliseerd kunnen ze nog krols worden hebben wij ook met onze poezen en misschien bij de katers thuis loopt er in de buurt wel een krolse poes en dan willen ze der achter aan en mauwen ze ook erg