Ik wordt altijd op dag 35 van me cyclus ongesteld, zit nu op dag 39 en nog niet ongesteld.. Zien jullie ook een heel vaag lijntje of heb ik het mis?! Hopelijk kunnen jullie me helpen...
Ik wordt altijd op dag 35 van me cyclus ongesteld, zit nu op dag 39 en nog niet ongesteld.. Zien jullie ook een heel vaag lijntje of heb ik het mis?! Hopelijk kunnen jullie me helpen...[/QUOTE]
Ik zie inderdaad een vaag lijntje. Heb je nog een test in huis? Misschien kun je voor de zekerheid die ook doen
Dan had hij al duidelijker moete zijn denk ik en had zelfs met deze testen ook een doorgedrukt "vals" pennestreepje.. Zou ook een kv2voor5 proberen
Ja.. Ga ik doen! Bij mijn vorige zwangerschap kreeg ik ook geen streepjes zo duidelijk, alleen met de digitale zwangerschapstest kreeg ik zwanger en kwam er nooit met een andere testen een streepje...
Ik zou je echt een andere test adviseren.. Helaas deze test geeft vaker een pennestreep. Paar maanden geleden percies zo een test in handen gehad maar helaas niet zwanger. Probeer 2v5 van kv of actiontest. Succes!