Jeetje soannend! Ik had ook bloed bij alle zwangerschappen. Dit keer bleek t innestelbloeding. Toevallig bekenden met utrogestan? Dat helpt en stopt afbraak baarmoederslijmvlies... Ik zie een duidelijke streep meid en deze wordt na een uur nog veel donkerder. Ik weet wat wachten in houd (28 maanden) dus ik gun t je zo!!! X
Ik zie ze op allebei de testen ik zeg gefeliciteerd ik heb bij m'n oudste nooit bloed gezien en bij de jongste 17 weken lang op en af dan was het weer weg en kwam het weer maakte mij ook helemaal gek al helemaal naar 2 miskramen! Dus begrijp hoe je voelt. Test over twee dagen nog eens komt vast goed ik vind het een mooie duidelijke test met middag urine!
Dank jullie wel ik begin het een beetje te geloven manlief was ook helemaal overdonderd, want die had gister mn ongesteldheid survival pakket vergeten te halen (ik was echt heilig overtuigd dat mn ongi kwam) ik helemaal over de flos en gisteren bij mn moeder uitgehuild dat t allemaal zo slopend is. dus niet meer verwacht hihi. morgen maar weer testen. ik post dus testen hier.
Ohhh meid, wat hoop ik het voor je! Je testen zien er zeker goed uit, maar toch durf ik nog niet te hard te juichen. Je wacht al zo lang op een wondertje van jullie dat ik bang ben dat als je nu toch ongi word dit weer een zware domper zal zijn. Desondanks heb ik goede moed, en ik blijf je nog even volgen! ♡
Hoeveel bedroeg je HCG dan? Mijn eerste test was (slechts) 77 en daar schrok ik van daar de KV test best wel duidelijk was. Gelukkig kon ik 2 dagen later weer gaan en toen was het 187. Dus blijf de moed houden; en mss toch even bellen of je niet vroeger kan gaan dan een week onder de noemer dat stress ook niet goed is?