Ik word knettergek, 30e maand

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door meelanor, 3 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Ik weet eigenlijk niet hoeveel het HCG was, vergeten te vragen.
    Maar maakt verder ook niet uit ik ben gister niet ongesteld geworden, het bruinverlies is opgehouden en ik heb vandaag weer een positieve test. wel iets lichter dan gisteren, maar gistermiddag plaste ik bijna oranje (ik dacht ik moet het goed ophouden :D) (en bij mijn zoontje ging het ook langzaam omhoog dus daar maak ik me niet te druk om) en wie weet test ik smiddags wel duidelijker.

dat mijn ongi weg blijft is in ieder geval al meer dan ik ooit had verwacht na dat bruinverlies.

Meiden ik ben na 30 maanden in de mmm EIN-DE-LIJK zwanger :D
    mis gaan kan altijd nog maar dit stuk is gelukt :D:D:D

Iedereen super bedankt voor het duimen en het mee kijken.
    (zal straks even de test er nog opzetten :) )

2. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    test

Bijgevoegde bestanden:

3. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Oh op de pc zie ik ze bijna niet, op mijn telefoon beter en in het echt prima... achja

4. AprilMommy

AprilMommy Actief lid

13 aug 2015
    404
    0
    0
    Ohh spannend, het begint er steeds meer op te lijken dat je echt zwanger bent! Ik zeg een hele voorzichtige proficiat! :)

5. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Is die tweede test van vandaag? Die is wel stukje lichter idd, was je urine geconcentreerd?

6. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    ja wel geconcentreerd maar sowieso niet zo donker als gister.
    Mijn boobies zijn gegroeid (normaal lopen ze leeg als ongi dag eraan komt) en mijn ongi is er niet dus ik heb t idee dat t wel goed komt.

7. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Ik zou vanmiddag nog even testen. Ik zeg eerlijk dat ik het verschil in gister en vandaag en het bruin verlies geen goed teken vind! Ik wil je niet de moed in de schoenen praten maar ik wil je ook niet blij maken en dat het straks mis gaat. Want ik persoonlijk vind het test verschil echt heel groot. Ik hoop op een goede afloop. Knuffel

8. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Morgen ochtend test ik weer ben idd benieuwd. bruinverlies is sinds gister middag helemaal verdwenen. en is niet meer dan een halve thee lepel over 2 dagen geweest denk ik.

t is in ieder geval al een hele vooruirgang dat ik eindelijk eens over mn nod heen kom.

9. Deebje

Deebje Bekend lid

2 mrt 2013
    960
    27
    28
    Vrouw
    Ik ben een stille meelezer.... Morgen ochtend ga ik weer kijken, ik duim voor je mee ;)

10. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Gelukkig hoeft bruin verlies niet alles te betekenen: bij deze heb ik dus in week 8 heel veel bruin verlies en krampen gehad.

Bij m'n tweede vanaf 12 dpo tot 12 weken fikse bloedingen met stolsels; was een hematoom. Ook erg trage hcg opbouw toen, maar ze slaapt heerlijk!

Allemaal doorgaande zwangerschappen. Ik heb goede hoop voor je! Ziet er super uit je test :).

11. Sparky

Sparky Niet meer actief

Heel veel mensen testen later op de dag donkerder. Dus dat een test van sochtends lichter is dan die van de middag/avond ervoor zegt nog helemaal niks. Zou hij vandaag weer lichter zijn dan zou dat geen goed teken zijn, maar voor nu vind ik de testen er goed uit zien hoor. Gefeliciteerd

12. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    vandaag weer even licht :( ik ben er nu bang voor dat het een vmk of ma gaat worden... vanmiddag nog een keer testen. wie weet test ik idd beter met middagurine. ik drink savonds altijd wel veel een sochtends bijna nie. crap ik werd al knettergek nu is t x2... had iemand maar e een doorspoel knop voor de tijd :(

13. Deebje

Deebje Bekend lid

2 mrt 2013
    960
    27
    28
    Vrouw
    Heb je een foto van je rijtje?

14. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    oke das duidelijk... wachten op een miskraam dan :( hopelijk komt die snel. ga niet meer testen ook dit is voldoende

15. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    geen duidelijke foto maar ach t is duidelijk... hopelijk komt t bloed snel

Bijgevoegde bestanden:

16. Deebje

Deebje Bekend lid

2 mrt 2013
    960
    27
    28
    Vrouw
    Is hij van rechts naar links?

17. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Dit ziet er inderdaad niet heel hoopvol uit 😢
    Vind het heel rot voor je..

18. Jaetje85

Jaetje85 Actief lid

22 nov 2015
    489
    452
    63
    Wat erg voor je.... :(

19. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    jep van recht naar links... nu maar hopen dat t snel doorzet en ik hopelijk snel door mag.

bedankt meiden

20. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Ik had al zo vermoeden vond het verschil in de andere testen te groot! Heel veel sterkte meid!

Deel Deze Pagina