weet eigenlijk niet echt waar ik het plaatsten moet, heir staat het ook niet echt goed, maar ja. Ik ben nu 3 weken geleden egstopt met de pil, omdat ik daar gewoon niet tegen kan. 6 maanden terug bevallen na 8 weken mijn eerste menstruatie en die daarna nog 2 keer gehad en dat was een cylcus tussen de 16 en de 32 dagen. Daarna begonnen met de pil en deze 2,5 maand geslikt. 3 weken terug gestopt en nog geen mentruatie gehad, maar dat kan ivm ontpillen en ik geef nog steeds bv waarvan ook nachtvoedingen. Sinds donderdag heb ik "dacht ik tenminste"vruchtbaar slijm, doorzichtig en rekbaar. Nu had ik dit gisteren nog, maar ikw eet van voor de bevalling dat ik dat dag had en dan ook een flinke klodder (sorry voor de details), maar nu dus al een paar dagen. Ik dacht zelf dat het dus mijn eispring kon zijn, omdat ik ook erge last van hoofdpijn gehad heb en ik dat normaal ook heb rond mij eisprong. Maar ik twijfel nu, maar kan dit zolang aanhouden?
ik zou je er niet druk om maken dit hoort idd vlak voor ei maar kan zeker ook nog daarna. ene maand is erger als andere. en idereen ervaart het weer anders. deze maand had ik het niet maar die maand daarvoor wel dag of7