ja hoor dat mag je vragen Omdat ik er toen allemaal rare verhalen over hoorde Maar nu zie ik ook steeds meer positieve verhalen
vaak is het zo dat je meer negatieve dingen hoort dan positief. Het is gewoon een questie van de gok wagen.
Hier sinds ruim 2 weken een mirena en ik vind heb er een paar daagjes wat last van mn buik van gehad. Maar echt pijn kon ik het niet noemen. Ik heb nog wel elke dag een paar drupjes bloedverlies maar dat is te verwaarlozen. Het plaatsen was ook niets bijzonders. Het is geen fijn gevoel maar kan niet over pijn spreken. Ik hoop dat de bloeding nog wel weggaat want in dat geval wil ik nooit meer een andere anti conceptie. De pil is niks voor mij ik word er heel erg zie van. Vanuit de mirena komt er veeeeel minder hormoon in je bloed en dat merk je echt dat verschil.
Precies ik ond hem super zal hem zeker weer gaan gebruiken maar als men het niet uitprobeert weet men ook niet hoe jezelf erop reageert. ik was zelf ook niet zo een held in de pil vergat hem ook wel regelmatig.
Ik heb een aantal jaar geleden de mirena spiraal laten plaatsen omdat ik slecht reageerde op de pil. Vanaf begin al begon ik zwaar te vloeien.. en dit hield bijna 3 weken aan per maand! Toen ik na 3 maanden terug ging op controle zei arts, tja.. soms heb je dat, maar meesten stoppen met vloeien na tijdje. Heb het bijna 3 jaar aangekeken, maar ik was wel dan niet ongesteld... achteraf bleek, dat ik behoorlijk heftig reageer op verandering in hormoonhuishouding, daarom ook de vele klachten met pil, en zware misselijkheid tijdens zwangerschappen. Voor mij was dit spiraal een hel, maar ik weet van vriendinnen dat die erbij zweren, nauwelijks bloedverlies hebben.
Hoe is het nu met je Juffie? Ik heb geen bloedverlies gehad. Toen ik ongesteld was heb ik hem laten plaatsen, Wel heel veel pijn gehad tijdens het plaatsen en daarna nog 4 dagen goed ziek geweest. Heb hem 10 maanden gehad.