ik word knettergek van mijn babyfoon

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door mamav2boefies, 16 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Deze! Ik heb er een met terugspreekfunctie, muziekjes en een nachtlampje erin en hij is geweldig! Voor mijn oudste had ik de simpelste en die was ook fantastisch, nooit gekkigheid mee gehad!

Die luvion met beeld worden op veel plekken niet meer verkocht omdat hij vaak stuk gaat, de functies vallen dan een voor een weg..

2. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    En deze heb ik op mijn andere slaapkamer staan bij de oudste nu, ook een heerlijk ding. Idd voor 20 euro maar dan bij de Lidl geloof ik of de kruidvat ofzo.

Als zo'n ding maar DECT is geloof ik dat je al heel veel winst hebt!

3. mamav2boefies

mamav2boefies Fanatiek lid

22 dec 2010
    1.158
    0
    36
    Bedankt voor de adviezen!
    (gaat morgen als de kids naar school zijn snel naar de stad om een nieuwe te kopen :D )

4. sheep82

sheep82 Actief lid

12 jun 2012
    152
    0
    0
    Hoi,
    ik weet niet of je er wat aan hebt. Wij hebben een ander merk. Maar deze ging ruizen op het moment dat ie te lang op zijn oplader stond... dus wij moesten hem van de oplader halen. wie weet

5. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

ik doelde meer op haar. ik neem aan dat ze nu weer een andere gaat kopen aangezien het ook niet fijn is dat gestoor te horen of dat als je bv bij de buurvrouw zit je kind moord en brand schreeuwt hij het eigenlijk niet doet.

6. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Hier gewoon geen babyfoon...... Ook een optie, haha!
    Twijfelde of het nodig zou zijn, dus niet op voorhand aangeschaft, mis hem ook niet. Als mijn mannetje me echt nodig heeft, heeft hij geen babyfoon nodig om me dat te laten weten.

7. mamav2boefies

mamav2boefies Fanatiek lid

22 dec 2010
    1.158
    0
    36
    Ik ben ook niet van de babyfoon maar wegens omstandigheden met de kleine hebben wij hem wel in huis nodig helaas

8. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Die heb ik ook, werkt prima, geen andere kindjes erop, en geen ruis.

Met terugspreekfunctie (handig als ik boven ben en de oudste beneden en die vraag zich af of mama nog lang boven bezig is;)) en mooi nachtlampje hihi..

Ik dacht ook zonder babyfoon te kunnen, bij de oudste niet gebruikt. Maar ik had geen rust beneden met de beeb boven. Ik wil horen of hij niet op zijn buik draait en ligt te wurmen in zijn bed. Dat hoor je dus echt niet door het plafond heen. Ik liep 200 keer naar boven tijdens een tukkie. Dacht dat gaan we anders doen. Deze babyfoon is goed gevoelig en je hoort de ademhaling goed. Das wat ik fijn vindt. Het is wat je zelf wil.

Deel Deze Pagina