Hej allemaal, Met de feestdagen in het vooruitzicht komen de vragen van oma's en opa's, meter en peter met wat onze kleine meid voor kerst/nieuwjaar kan gebruiken. Wat geven jullie met de feestdagen? Ze krijgt van ons een eetstoel voor haar poppen en van 1 van de oma's een stapelbed voor haar 2poppen. Ze heeft nu 2 poppen waar ze véééééél mee speelt. eentje van 20 cm en een pop met een zacht lijfje(niet echt favoriet want blijft niet zitten) van 40cm. Van de sint krijgt ze trouwens nog een pop met een zachtlijfje normaal.(is bij mij op hetwerk) thuis krijgt ze een doos met duploblokken van de sint. Ze heeft al veel kookspullen maar met een keukentje wil ik wachten tot ze 2 wordt. verder heeft ze ook houten bouwblokjes, enkele duploblokken, een hele hoop boeken en nog wat los speelgoed waar niet veel mee gespeeld wordt. Sorry voor de hele lap tekst maar wat lijkt jullie leuk voor een meisje van 18 maand dat verslaafd is aan haar popjes en koken? Groetjes P.s. ik was aan het denken aan een baby bornpop maar daar zal ze nog te klein voor zijn denk ik.
Sorry aan mij heb je niks want onze meid krijgt niks met kerst. We hebben namelijk 5 december thuis sinterklaas, dan nog bij twee opa's en oma's tantes die iets willen kopen en 21 december is ze jarig en ik de 23 december. Dus met kerst niks. Weet van gekkigheid ook niet wat ik nog zou moeten vragen. Succes!
Mijn dochter is 21 maand nu en is ook gek op poppen. Ik heb gisteren de baby born interactieve gekocht, deze is zonder batterijen en mag ook in het water. Ideaal voor mijn dochter, aangezien ze de baby wilt douche zegt ze altijd. Babyborn was nu van 50 voor 33,99 afgeprijsd bij bart smit, alleen nog tot a.s zondag geldig.. Misschien een tip Heb ook de babyborn quad erbij gehaald, kan ze besturen met een afstandsbediening. Van mijn souders krijgt ze een poppenbedje, van onze oma een poppenwagen en mijn vader een poetskar en nog blokken. Voor sinterklaas heb ik paar boekjes en kleuren ingepakt, iets kleins voor in de schoen. Vieren zelf de kerst met kadootjes. Keukentje wacht ik indd ook mee tot ze 2 word (over 3 mnd). Anders weet ik niet wat ik dan weer moet kopen haha.
1 van de opa's gaat een zitzak geven zodat ze lekker kan liggen en een beetje rusten. Ze heeft al een plastieken stoeltje maarja daar moet je recht op zitten he... Nu moeten we alleen nog een kadotip voor haar meter hebben. Baby born willen we ook nog een beetje mee wachten omdat ze van de sint een derde pop krijgt. En ik vind 4poppen en nog maar 1,5j zijn precies een beetje veel niet?
Niemand anders die nog tips heeft? Daarstraks even bij dreamland gestopt op zoek naar stickervellen en dan ineens dl de zitzakken laten testen. Wou ze niet blij en zitten ze liep liever rond in de winkel...