Tarwekiemolie of gewoon vitamine E

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door flowertje36, 10 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Dames mijn vraag is het volgende.
    Vorige ronde tarwekiemolie gebruikt en het geluk een positieve test, helaas is dit uitgelopen in een miskraam.
    Deze ronde wou ik ook weer tarwekiemolie slikken alleen nu was ik vanmiddag bij de kruitvat en zag ik alleen vitamine E staan.

Is dit het zelfde als tarwekiem of zit daar nog weer iets extra's in wat helpt. Weet namelijk niet wat de werking is van de tarwekiem.

In alleen de vitamine E zit namelijk een hogere concentratie. Iemand tips??

2. Nelroos

Nelroos Lid

15 sep 2014
    91
    0
    6
    Ontwerpt en maakt handmade trouw- & geboortekaarte
    het Noorden
    Ik zelf gebruik in verband met mijn glutenallergie (Coeliakie, ik kan geen tarwe verdragen :) ) vitamine E. Er is mij verteld dat dit hetzelfde effect heeft als tarwekiemolie. Er staat op mijn potje dat ik wel iets van 3 pillen per dag moet slikken. Dat doe ik alleen niet. Ik slik er maar eentje, waardoor de concentratie minder is. En dus in verhouding is met de hoeveelheid tarwekiemolie die ze aanbevelen. Zoiets kun je ook doen :)

3. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Das ook nog wel een goede tip. Maar is hoe hoger de concentratie niet beter ???

4. Engeltj

Engeltj Bekend lid

9 mei 2012
    764
    0
    0
    Assistent drogist '13
    Tarwekiemolie is hetzelfde als vitamine E

In Tarwekiemolie zit een hoge hoeveelheid vitamine E in.
    Als er op het potje 3 staat, zou ik er twee innemen.
    Lees veel mensen die dan 2 capsules inneemt, dus ik zou zeggen proberen!:)
    Succes meis

5. Nelroos

Nelroos Lid

15 sep 2014
    91
    0
    6
    Ontwerpt en maakt handmade trouw- & geboortekaarte
    het Noorden
    Neuh, bij zo'n hoge concentratie kan je lichaam het niet allemaal opnemen. Het wordt dan gewoon je lichaam weer uitgedreven. Nergens voor nodig dus, zo'n hoge concentratie/dosis :)

Deel Deze Pagina