Old but gold. Heb em niet eens aangeklikt, want wist er al van. Maar weet nog heel goed aller eerste keer dat ik daarop klikte. Iemand had op fb gezet dat ze al lange tijd naakt foto's krijgt van een bepaald persoon en dit (link) het profiel was. Nou schrok me dood toen ik erop klikte. Ik dacht echt van wtf en wilde haar bijna een pb sturen. Uiteindelijk toch maar niet gedaan en verdween even heel snel van fb. Kwam er later pas achter dat het dus een grap was. Schaamde me dood.
gisteravnd op mn fb gezet en mn moeder raakte in paniek lolll whahhahha ik weet nu nog niet of ze al door heeft dat het een grap was, vandaag maar even bellen
Haha deze is grappig ja. Kreeg laatst een keer zo'n bericht met dit van : deze persoon stuurt naaktfoto's van zichzelf etc etc. Schrok me rot hahaha
Haha, hij blijft leuk. Ik kende hem al, maar dan met het verhaal van de naaktfoto's. Schrok me dood toen, wtf dacht ik. Toen viel het kwartje...
proest ik open de link.. krijg mijn eigen fb .. ik denk huh ... ik zie niets... toen viel het kwartje