hallo , pppfff ben helemaal zenuachtig omdat ik dit bij de eerste ook had . net toen ik naar t toilet ging en ik deed mn broek omlaag ging ik zitten en zag ik op de wc bril een klein druppeltje bloed liggen . maar dat was ook alles . ik weet nog van de eerste dat ik dat ook had(1x daarna niks meer) en savonds kreeg ik weeen . ook voel ik enorme druk tot in mijn vagina met lopen .....(bij de eerste niet) ben zo zenuwachtig nu . of zou t onschuldig zijn en wil ik te graag bevallen hahaha al is t wel aan de te vroege kant ...... ma ben ik 35 weken had dit ook in t forum staan maar wil even weten wat jullie ervan denken .
Hallo, Bevallen is nog wel te vroeg hoor. Je kan aan het eind van de zwangerschap een beetje bloedverlies hebben, een klein beetje mag. Doordat de baarmoedermond weker word en er meer druk op komt te staan bijv. door het hoofdje kan er een vaatje kapot gaan waardoor je een klein beetje bloedverlies hebt. Dit kan ook komen naar moeizame ontlasting, gemeenschap, tillen. Is het eenmalig wacht je rustig af word het meer dan met de verloskundige bellen. Groetjes Ineke
dacht al dat ik me geen zorgen hoefde te maken maar voor de zekerheid . bedankt voor je snelle reacktie