Wij zijn in verwachting van ons eerste kindje en ben 3 oktober uitgerekend. Nog erg pril dus, maar omdat ik het nog niet van de dakan kan schreeuwennnnnnnnnnnnnnn, doe ik het graag hier Iedereen hier ook van harte gefeliciteerd en ik wens iedereen een voorspoedige zwangerschap. Groetjes Vanessa
whhuahhhahahhhhhaa wat heb jij een leuek zin in je banner........jullie baby nu al meer brain als de hiltons bij elkaar......... geniet er nog maar even lekker van, het zw zijn....zal vast nu erg goed te voelen zijn jullie beeb
Hoi Vanessa, Ontzettend gefeliciteerd met jullie eerste kindje in je buik. Je bericht maakt me helemaal blij omdat ik het ook van de daken wil schreeuwen haha.. Jij zegt wat ik nog wilde schrijven.. Ik ben ook op 3 oktober uitgerekend, dus ontzettend toevallig. Veel plezier met de zwangerschap. Gr Worstenbrood.
gefeliciteerd...!! ik ben ook op 3 oktober uitgerekend..! hihihi veel plezier met je zwangerschap..!!! geniet ervan..! x Denisje
Gefeliciteerd! Ik ben ook pas net zwanger (4-5 weken) en het is inderdaad fijn hier alvast lekker open te kunnen zijn, terwijl je het voor je familie en vrienden nog even geheim wilt houden. Geniet ervan en veel geluk gewenst!
Nouuu worstenbrood, en ik maar denken hoe kom jij aan mijn echte naam?????? LOL het brood stop ik ook al in de koelkast, heb mijn naam dus zelf neer gezet haha. Wat leuk zeg, hoe toevallig is dat. Tegelijk uitgerekend, zou leuk zij als het zo blijft. Ik moet 24 feb voor de echo, dan zal blijken of ik goed gerekend heb Geniet ervan en van HARTE!!!! Net als iedereeen hier