Ik word moeder

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Ytest, Dec 10, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Zijn er forumdames die mee hebben gedaan? :)

Leuk programma overigens.. Minder leuk is het daar in Afrika :(.. Ben alleen van mening dat verbetering niet begint bij betere verloskunde en/of kraamzorg maar bij het zorgen voor voldoende anticonceptie.

2. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Wat een bikkels, die twee mama's die gingen bevallen :$ ..

Wel absurd lijkt me het dat je 21 weken niet doorhebt dat je overtijd en zwanger bent ;) das het tegenovergestelde van mij, die op 6 dpo al op stickies gaat piesen :p

3. soeza

soeza Niet meer actief

Ik ken het programma eigenlijk niet....
    Waar en wanneer komt het? :)

4. mama013

mama013 Actief lid

Jun 19, 2012
    322
    0
    16
    T-013
    Ik heb het ook gekeken, was mooi om te zien. Zeker nu mijn eigen bevalling dichterbij komt. Maar ja 21 weken zwanger dan erachter komen dat je zwanger bent 5e vond ik ook een beetje absurd. Je zou denken dat je dan wel weet wat er gebeurt in je lichaam, maar blijkbaar niet...het programma komt op rtl 8 om 22.30 geloof ik. Heel de week...

5. Alou

Alou Bekend lid

Nov 14, 2013
    635
    0
    0
    Ik had wel een dubbel gevoel bij de mama die zwanger was van baby nummer 5.. Ze gaf bijna het ongeboren kind de schuld van haar zwangerschap.. en was in het begin verre van blij met de zwangerschap. Daarna gelukkig weer wel.
    Niet leuk voor kijkers zoals ik die graag zwanger willen worden maar waarbij het nog steeds niet mag lukken.. ;(

6. Child

Child Fanatiek lid

Sep 6, 2011
    2,782
    216
    63
    Het wordt overdag herhaald op rtl4 trouwens.
    Ik heb ook gekeken en had ook een heel dubbel gevoel bij mevrouw die nummer 5 verwachtte.
    Al die opmerkingen: Ja niet gepland. Ja huis eigenlijk te klein. enzenz.
    Nee ze wilden geen abortus meer omdat het al 21 weken was en dat het dan toch eigenlijk wel moord is.... Brrrr.

Vind het mooi programma en vind het goed dat ze ook de Afrikaanse kant belichten.

7. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

Jan 24, 2009
    1,522
    0
    0
    Flevoland
    Ik ben dol op dit soort programmas!

8. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

Jan 24, 2009
    1,522
    0
    0
    Flevoland

Ik denk niet dat je het op jezelf moet betrekken...totaal andere situatie....uiteraard hoop ik voor jou dat je snel zwanger bent!

en zij was gewoon eerlijk en open over haar gevoelens. Ik denk dat beide kindjes in een liefdevol gezin opgroeien!

9. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

Jul 1, 2009
    2,310
    0
    0
    Het komt nu!
    Dus ik ga ook even kijken, was het gister vergeten.....

10. mjs

mjs Fanatiek lid

May 14, 2009
    2,128
    2
    0
    Ja ik hoorde ook van die papa ( van de wateroverlast ) dat ik mijn kind heb vermoord , vond het stel iets wat kort door de bocht ahum .... Maar ik blijf dan toch kijken hè ? Baby's krijgen is zo mooi :)

11. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

Jul 1, 2009
    2,310
    0
    0
    Zij is echt rustig met persen :D

Ik dacht dat ik rustig was, maar ik moest toch echt m'n benen vastpakken om goed te persen ;)

Echt bizar ja.... Haar eerste zin was meteen dat het ongepland was:$
    En bedankt zo ik denken als ik het terug zou kijken als kind....

12. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

Mar 1, 2012
    2,177
    0
    0
    :$ wow! Die bevallingen zagen er relaxed uit:$ ik meen mij te herinneren dat mijn bevalling tot 'ietsjes' anders was:cool:

13. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

Jan 24, 2009
    1,522
    0
    0
    Flevoland

Echt he! Hihi nou ja was de 4e.... Wie weet gaat het ooit zo?

14. Steeciaantos

Steeciaantos Fanatiek lid

Oct 28, 2013
    1,554
    0
    0
    Limburg
    heb net terug gekeken op internet. :)

Blijft mooi om te zien zeg zon geboorte wauw. Moet iedere keer ook net niet huilen als ik het zo zie. :)

15. Miscalculated

Miscalculated Fanatiek lid

Nov 2, 2013
    1,722
    1
    38
    Overijssel
    Idd haha;)

16. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

Apr 23, 2013
    2,331
    3
    38
    Achterhoek
    Ik vond het mooi om te zien, ben ook benieuwd naar de bevallingen in Afrika. Tenminste, uit de promo van Tanja Jess dacht ik te zien dat dat ook nog komt.

Vond beide bevallingen extreem rustig, respect! Zo zie ik het mezelf nog niet doen...
    Die man dan van dat stel dat hun 5e kindje verwachtte! Die vond wel dat hij het heeeel zwaar had met de riolering en dan óók nog een bevallende vrouw. :p

17. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Haha wat een Klaas zeg :p

18. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

Oct 8, 2013
    1,686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Er is een verschil tussen ongepland en ongewenst. Ik moest ook even wennen toen ik zwanger was van mijn jongste, ik was er in het begin helemaal niet blij mee na 2 doodgeboren kinderen. Gelukkig sloeg dat gevoel om toen ze geboren werd met 33 weken en ik haar hoorde huilen. Mijn hart stond meteen wagenwijd open voor haar en we zijn hartstikke gelukkig met zijn viertjes :)

19. mamaana

mamaana Lid

Oct 20, 2013
    81
    0
    0
    Wat een kalmte bij beide mama´s :O
    Pff heb bij de geboortes wel even een traantje weg moeten pinken, echt mooi om te zien.

20. Janna

Janna Fanatiek lid

Tussen het eerste wat zij zegt en het eerste dat ze na monteren uitzenden kan ook nog een flink verschil zitten.

Ik denk dat alle moeders wel weten dat de verzorging voor kinderen ook wel eens zwaar is. Ik kan me best voorstellen dat als je vier kinderen hebt en denkt dat je gezin compleet is, je even moet slikken als er ongepland een vijfde kind zich aandient.

Share This Page