Voor die mensen die net als ik ook graag kijken naar programma's over à.s mama's en baby's.. Vanaf vanavond de hele week ik wordt moeder op RTL 8 om half 11.. Een tijd dat ik zelf vaak al op bed lig, maar opnemen en overdag lekker alleen kijken, kan ik ook ongegeneerd janken zonder dat man lief het ziet!
Ja ik ga ook kijken! De vk in het programma vanavond is namelijk een van de vijf vk's van mijn praktijk! :-D
Bedankt voor de tip Ik hoor het graag als iemand nog meer tips heeft voor soortgelijke programma's Een tijd geleden keek ik naar een programma op TLC over bevallingen maar dat zenden ze nu geloof ik niet meer uit
Leuke tip voor iedereen met Netflix... De documentaire Babies. Er worden 4 moeders gevolgd in Japan, Amerika, Mongolië en als ik mij niet vergis Namibië. Heel bijzonder om te zien hoe totaal verschillende opvoeding en manier van omgang leidt tot eenzelfde ontwikkeling bij de kindjes. Echte aanrader!
babystory op tlc is soortgelijk. Kwam eerst elke dag maar nu alleen nog 2 afleveringen in het weekend. Voor degene met upc ik heb dat programma aangevinkt en alle afleveringen opnemen dus zie het vanzelf als het weer geweest is☺
Kijk, dat vind ik nou wel interessant. Jammer genoeg heb ik geen Netflix. 😟 Programma's over bevallingen hoef ik niet te zien en ik hou absoluut niet van emo-tv dus die andere programma's vallen af. Vind het ook altijd maf dat mensen zoiets intiems als een bevalling ongegeneerd laten filmen en uitzenden.
Ik zag het toevallig en wat ik wel gek vond: de dame die in het ziekenhuis wilde bevallen, maar het niet meer haalde... Ik ben een half jaar geleden ook thuis bevallen omdat ik het ziekenhuis niet kon halen. Toen ik belde dat het begonnen was (zoals afgesproken,vliezen waren allang gebroken) kreeg ik te horen dat ik nog niet moest komen. binnen 1,5 uur ging ik naar 10 cm en kwam de baby. Ik voelde zelf dat ik niet de auto in moest, al bleven ze van het ziekenhuis zeggen dat ik wél de auto in moest wilden ze iets voor me kunnen doen. Mijn zoontje kwam precies op het moment dat de ambulance er was, dus niemand ving hem (landde op de bank), mijn man liet net de ambulancemedewerkers binnen op dat moment. Wat ik wil zeggen, wat hadden wij een hoop minder stress gehad als er ook gewoon een vk bij was geweest die kon zien hoe ver het was (en dat ik dus gelijk had) en het begeleid had. Bij ons was er dus niemand bij. De bevalling van gisteravond was voor mij een beetje: zo had het ook kunnen zijn... Overigens vind ik het wel leuk om te zien, maar denk ik bij bevallingen ook altijd: ''wie laat zich zó nou filmen en op tv uitzenden?'' Je bent niet bepaald op je mooist, geeft niks, maar om zo nou op tv te komen... nee bedankt. Het hoeft van mij niet eens op een privé film, onze eerste foto was met de baby op de buik, daarvoor niks
Wat een jankprogramma Prachtig vind ik het die bevallingen al snap ik niet dat mensen het willen, maar goed dat terzijde. Bedankt voor de tip in ieder geval. Ik vraag me alleen wel af waarom zo'n verloskundige geen car-kit heeft, best gevaarlijk zo lijkt me. Maar goed dat is een bijzaakje.