Dit programma kijk ik ook bevallingen blijven boeien. En dan denk je ongewillige terug aan je eigen bevalling.
Precies wat ik dacht! Hallo, 2015. Slechte publiciteit ook voor die praktijk, ze kwamen enorm groot met logo op auto op tv
Ja via de rtlxl app en denk dat het via de website ook wel terug te zien is. Nu ik zwanger ben vind ik het zo leuk om te zien, word er echt emotioneel van haha.
Vond ik ook raar, dan had ze gewoon in het ziekenhuis kunnen bevallen zoals ze zo graag wilde. Maar goed, wij zien maar een fragment, misschien was er genoeg reden om te wachten. Geen idee.
Met 3cm naar t ziekenhuis is echt uitzonderlijk hoor, meestal met 5cm en als de verloskundige denkt dat het 'echt'begonnen is. Achja nu lekker thuis
Wij hadden dus hetzelfde, en dachten dat we onze stoffen bank konden weggooien... Maar (s nachts en de volgende dag is er goed op gepoetst en hij was schoner dan ervoor . Je mag aannemen dat hun verloskundige er wel aan heeft gedacht goede onderleggers eronder te doen. Wij hadden handdoeken en dat hielp niks.onderleggers waren er wel maar onder zoveel stress niet bedacht...
Tempus, even een correctie : die nu zijn geweest, waren nieuw (vrouwen uit verschillende steden in NL) maar ze hadden het in de laatste aflevering die ik zag (donderdag) over dat ze volgende week zwangere vrouwen laten zien in Uganda. Dus ik denk dat die van volgende week een herhaling zijn, maar weet het niet zeker..
Nee, is geen herhaling. De vk die naar Uganda ging is van mijn vk praktijk en is begin januari naar uganda geweest voor de opnames