Gezien!! Bedankt voor de tip. Moet wel zeggen als ik een oordeel mag vellen vond ik die baby in Mongolië veel aan zijn lot over gelaten. Misschien een vertekend beeld. Broer wat er bij was deed lelijk kind vast gebonden aan het bed..... Die van Afrika daar zag ik de moeders ook leuk met hun kinderen spelen. Heb je honger hoppa hier is de tiet geen afkolven geen geworstel aan de borst puur natuur zonder tepel kloven ect ect en dacht ook te zien dat de moeders onderling de baby.s van elkaar te eten gaven. Poep zo van de benen af geschoven super snel zindelijk die kinderen Japan en USA baby duidelijk meer westers. Veel aandacht de kinderen. Zoals hier het ook gaat baby geeft kik wij springen al op haha. En luier aan. Kinderen zonder luiers Mongolië Afrika zindelijkheid gaat gewoon puur natuur heel jong al gewoon blote kont lopen...
tja wat is onverantwoord .. het is nog erger als ze der telefoon laat zitten in de carkit omdat ze hem vergeet en er gebeurt iets moet ze toch kunnen bellen .. voor een verloskundige is het belangrijk om snel bij de client te zijn neem ik aan ..
Say what? Hoe weinig moeite kost het tegenwoordig om een handsfree setje aan te schaffen? Serieus, je hebt geen idee hoe veel ongelukken er gebeuren door debielen die vinden dat ze best wel even kunnen bellen met een telefoon in de hand terwijl ze autorijden. Goh het zou jouw kind maar zijn dat geschept wordt. Is gewoon pure laksheid.
Wbt het niet handsfree bellen verbaasde mij ook. Daarnaast het niet willen insturen van die ene vrouw! Wat een inschattingsfout!! Ja, de bevalling is goed gegaan maar er is zo ontzettend niet naar de wensen van die vrouw geluisterd!! Snap dat geneuzel niet zo. Als je onder controle van een gyn bent mag je zelf aangeven wanneer je je auto in stapt. Pfff ben wat dat betreft blij dat ik niet onder controle van een verloskundige ben maar gewoon bij een gyn en dat ik dit soort situaties dus kunt voorkomen.