hallo gisteren had ik 1 keer bruine afscheiding gehad en vanmorgen was dit licht roze? Wat kan dit zijn? Heeft iemand hier ervaring mee en moet ik rekening houden met een miskraam? GR Jeannet
Ik heb in de eerste 12 weken verschillende keren roze en bruine afscheiding gehad, was niks aan de hand.
Een beetje is helemaal niet erg hoor.. Zolang je geen helderrood verliest is er niks aan de hand. Vertrouw op je lichaam dat het goed gaat komen. Klinkt heel hard maar als je een miskraam krijgt kun je er niks aan doen. Heb vertrouwen.. Is makkelijker gezegt dan gedaan, ik weet het.. Succes meid, op naar de 12 weken grens!
Nee hoeft niet hoor, het kan een innestelingsbloeding zijn. Mijn schoonzusje heeft het ook gehad en haar dochtertje is nu bijna twee. Alleen als het helder rood is en je krijgt erge krampen dan kan je rekening houden met een miskraam. Sommigen hebben ook geen krampen maar meestal wel. Ik hoor wel vaker dat iemand een beetje roze of bruine afscheiding heeft, vaak is er niets aan de hand. Maar snap wel dat je je druk gaat maken. Succes met je echo volgende week! groetjes
Hallo, Ik heb ook bij de 5 en zes weken bruin roze afscheding gehad, volgens mij hoort het er bij, ben nu 9 weken zwanger en heb vorige week het hartje zien kloppen. Groetjes,