Beste verloskundigen, Ik zit met een vraagje. Voorgeschiedenisje: Ik heb in de afgelopen 2,5 jaar 3 miskraampjes gehad, alle 3 de keren binnen een paar dagen na een positieve test, (kreeg ik een negatieve test) ik heb een hele mooie cyclus van 28 dagen. Nu had ik afgelopen vrijdag ongesteld moeten worden, maar ben dit nog steeds niet. Ik heb gister 2 zwangerschapstesten gekocht, maar deze waren allebei negatief. 'verschijnselen nu': - mijn O.T. is 37C (dat zou nu, in de normale cyclus de 36.5 moeten liggen) - de baarmoeder ligt hoog, - af en toe duizelig - rare dingen waar ik ineens zin in heb, - regelmatig (veel) plassen - af en toe kramp in been/voet - steekjes lies/ onderbuik - steekjes borst (tepel lijkt vergroot/dikker) Ik wordt er een best onzeker van. Zeker omdat het al een paar keer is misgegaan. Wat moet ik hiermee? Hebt u tips, raad? alvast bedankt Groetjes Debora
hoi ik snap dat je onzeker bent door de situatie. Gewoon een paar dagen wachten, als je dan nog niet ongesteld bent nog een test doen. Of je bent iets korter zwanger en de test is later positief. Of je bent niet zwanger en je ongesteldheid gaat gewoon nog komen. Afwachten maar. Mirjam