ik heb vorige week allemaal positiekleding aangeschaft omdat het echt nodig was. ff geshopt bij de h&m, super kleding trouwens. de pasvorm is echt perfect daar kwa broeken. tis alleen een klein dingetje waar ik mee zit. er zit een buikband in een van de broeken, opzich geen probleem. maar bovenin die band zit eleatiek, vastgenaaide dus niet wat je kan aansnoeren. maar nu zit hij verder perfect op dat elastiek na, dit knelt een beetje in me maag. bestaan er geen middeltjes om dat elastiek wat BLIJVEND op te rekken? of word dit gewoon een kwestie van wennen?
Dat had ik ook met die broeken. Zaten netjes, maar Lena zat altijd tegen dat elastiek aan te trappen had ik het gevoel. Ik had een cm of wat ingeknipt maar het gevoel dat ie te strak zat bleef. Na een tijdje vouwde ik die band onder mijn buik en deed ik een lang hemd aan, dat zat wel lekker. Een middeltje ervoor... denk het niet. Als je het elastische er al uit haalt lubbert het ding juist weer lijkt me...
Als je een beetje handig bent zou je er zelf een nieuw elastiek in kunnen doen? eentje met knoopjes bijvoorbeeld? (geen idee of dat dan niet irriteert.. ) hoorde toevallig mn schoonzussie ook klagen over zoiets..
ik heb dat ook, ik vouw de band nu naar beneden en doe er een lange trui over net zoals valhalla, verder geen tips.
Ik heb ze al weken aan (heb er 2 met buikband) en het rekt nu wel aardig op. Ik vond ze de eerste weken ook naar duwen, werd er soms misselijk van. Nu zitten ze al veel lekkerder. Ik heb ze ook een poosje omgedubbeld af en toe, maar ik vond dat soms ook naar duwen aan mijn onderbuik. Dus een beetje afwisselen.
dat elatiek in die broekken kan je er uit halen die zitten namenlijk vast met 3 a 5 steekjes aan de zijkant haal dat los en het elastiek is er uit dat heb ik nu met al mijn broekken gedaan liefs ancie
Ik heb ze ook los gemaakt, maar toen zakten ze van m'n kont! Ik zit nu veel thuis en draag van die slobberjogginbroeken onder m'n buik. Beter!
ik heb broeken gekocht waarbij de elastiek verstelbaar is. ik vind de h en m kleding altijd zowieso kleiner dan gemiddeld, dus zal dat met dit soort dingen ook wel zo zijn. vandaar dat ik er niet eens ben gaan kijken. ik vind de broeken met de verstelbare elastiek die ik gekocht heb prima zitten en zo groeien ze mee met mijn hele zwangerschap.
De broeken met elastische inzet hebben soms onder de buik een vaste boord waaraan het elastische gedeelte vast zit. Dit wil mij nog weleens irriteren, en dan de broek die van je kont afzakt, omdat het elastiek vd bovenkant niet verstelbaar is......bah, dat is echt niks. Bij mijn maag kan ik sowieso nu al helemaal geen rot knellend elastiek hebben. Word ik echt misselijk van.