De titel zegt het al, " wat zou jij doen met 10 miljoen?" Hier dromen we er wel eens bij weg, het winnen van een grote geldprijs! Ik zou er voor zorgen dat mijn naaste familie er warmpjes bij zouden zitten, een flinke storting voor KIKA, stoppen met werken en vrijwilligerswerk gaan doen 1-2 dagen in de week, verder actief helpen op school, een geweldige vakantie waar we eens niet op de uitgaven hoeven te letten, geld apart voor de opleiding van de kids en een leuk spaarbankboekje voor later, voor de rest zal het leven een verrassing zijn! En jullie?
Ik zou een huis kopen of laten bouwen. Overigens zou ik niet blij zijn met 10 miljoen maar zo een miljoen zou me al voldoende zijn.
Inderdaad een deel naar kika, verhuizen, dochter 2 dagen naar de kinderopvang zodat ik 2 dagen kan doen waar ik zin in heb, op vakantie (all-in) en de rest op de spaarrekening.
Huis en auto kopen. Heel veel shoppen en Lekker lang en luxe op vakantie gaan! Een deel zal naar mijn naasten gaan. Verder zal mijn zoontje een flink bedrag op z'n spaarrekening krijgen, en de rest komt op mijn spaarrekening. En hoe verleidelijk het ook is om te stoppen, ik zou wel mijn studie af willen maken en uiteindelijk ook willen werken. Droom, droom.. Zucht!
Geld verdelen over mijn familie. Een huis kopen, lekker verre reizen boeken. Uiteraard shoppen. En zou niks storten voor goede doelen, maar zelf iets opzetten of een bepaalde stichting of meerdere waarvan ik weet dat het ook daadwerkelijk gebruikt word voor het goede doel.
een goede advocaat zoeken, die mag mijn verz eens flink gaan aanpakken. daarnaast, zou ik de keuken laten verbouwen zodat er eindelijk een nieuwe keuken in kan (deze zit er al ruim 30jr in) en een autootje, een alto, zodat ik eindelijk weer on afhankelijk kan zijn. pundak op de schuur bouwen, nieuw dak op ons huis. en mijn ouders 2 week op vakantie sturen
2 miljoen zou ik uitgeven aan een huis, vakantie, geld aan mn ouders geven voor als hun willen verbouwen, aan mn broer enz,... met die 2 miljoen doe ik dus waar ik zin in heb en maak ik lekker op! 2 miljoen zou ik aan de kant houden voor mn zoontje dan hou ik nog 6 miljoen over en die verdeel ik dan over 60 jaar, elke maand krijg ik een bedrag voor die maand dussss: 6000 000 :60 en dan gedeeld door 12 = 8333,3euro dus de komende 60 jaar heb ik elke maand 8333euro voor de vaste kosten en lekker te doen wat we willen, niet alleen voor ons gezinnetje maar mn ouders en broer zullen dan elk jaar een superkerst krijgen en verjaardagen,... keep on dreaming! nee ik verdeel het over 50 jaar, als je bijna 80 bent heb je toch niks aan 8333euro per maand, dus ik verdeel het over 50 jaar, 10 000 euro per maand dan haha
2 huizen kopen in een mooi warm land...!! (1 voor ons en 1 voor de moeder en stiefvader van mijn stiefkinderen anders kunnen we hun natuurlijk niet zo maar meenemen ) En familieleden financieel steunen, rijbewijs halen en een mooie auto kopen. En nog zoveel meer... *zucht*
Mijn schulden afbetalen, mn ouders en zus hun hypotheek afbetalen. Heerlijk lang op vakantie en een mooie huisje kopen .
een grote zorgboerderij opzetten met allemaal beesten! en daar dan ook een pension van maken voor oude, afgedankte boerderijdieren en met die zorgboerderij kindjes opvangen die dor omstandigheden even niet meer thuis kunnen wonen kunnen ze mooi meehelpen met de dieren en hebben ze een giga leuke tijd! of.... een zorgboerderij voor mensen met een verst. beperking, maar dan als dagbesteding ik ken wat clienten die het geweldig zouden vinden om de hele dag tussen de beestjes te zijn en wat rommelen in de grote loods die ik zou laten plaatsen! (die loods dan ook voor mijn man en zijn hobby; motors opknappen) heerlijk lijkt me dat! en mn mama natuurlijk een flink bedrag doen zodt ze nooit meer zorgen over geld heeft!
In ieder geval eerst m'n studieschuld afbetalen. Dan ons huis op knappen en te koop zetten en dan wat een mooi huisje met een flink stuk grond terugkopen, wel gewoon hier in de buurt. Voor de rest natuurlijk ook nog wat weggeven (sowieso aan een goed doel en aan familie). En voor de rest geen idee, waarschijnlijk gewoon op de bank zetten oid, zodat we ons iig nooit zorgen te hoeven maken over geld.
Groot deel voor de kindjes... Familie en vrienden helpen. Verhuizen denk ik niet althans niet meteen. En lekker heeeeeeeeeel luxe op vakantie naar bijvoorbeeld Aruba ofzo met all inclusive enz.
Oehhh 10 miljoen.... Pak mn hond, baby en vriend en geef mn huis weg, rij dan naar schiphol en geef de auto weg. Mooi naar aruba ofzo koop daar alles nieuw, en zou dan iets voor zwerfhonden ofzo gaan doen.. Oohhhhh nooit meer werken *PATS* wakker..
Hier een huis kopen en in het buitenland en inrichten, voor mijn moeder een huisje kopen. Eindelijk mn rijbewijs halen en een auto'tje, auto voor mn man kopen (of 2, of 3 ). Op vakantie naar Indonesie, gaan winkelen in verschillende steden. Een eigen kledingwinkel starten.
10 miljoen... pffff ik zou me als eerste uitschijven bij monsterboard en vacaturebank en overal waarin nu als werkzoekende sta. ik zou me hypotheek jaarlijks het max bedrag aflossen en dan issie over 10jaar helemaal van ons. Een huis kopen ergens waar het altijd lekker weer is. (samen 1mil ofzo) een aantal vakantie maken, soort van wereldreis waar je met tussenpozen thuis bent. (iets van 1mil) voor ons beide een andere auto (voor mij witteQ5), (0.5 mil) zorgen dat onze ouders wat leuks krijgen en er beter bij zitten een studie toelage voor onze nichtjes en neefjes (25k per kind ofzo?), en ook voor de kids van onze beste beste vrienden. voor een ieder van onze beste vrienden en broer en zussen hun droomvakantie regelen en ze dit kado geven. (totaal voor alle anderen 1 tot 2 mil?, incl schenkingsbelasting die wij dan voor hun betalen) ik zou ook aan een aantal goede doelen in de loop der jaren doneren. Niet de grote bekende, maar de kleine fondsen van mensen die een ziekte hebben die voor behandeling naar het buitenland moeten enzo. en ook voor stellen die met adoptie te maken krijgen en de kosten niet kunnen dragen en daarom van adoptie af moeten zien. Ik denk dat ik dan voor beiden 2 stichtingen op richt waarbij mensen dus bij mij aan kunnen kloppen voor hun problemen. (1 tot 2 mil, beetje afhankelijk wat en hoeveel er naar alle familie & vrienden gaat, ik zou dan ook kostenloos voor deze 2 stichtingen gaan werken en me hier 100% voor inzetten) Als wij zelf kindjes hebben (adoptie of toch nog eigen) zou ik iig voor hun ieder geld apart zetten voor later. (1 mil per knd hopen op 2kids dus 2mil) en met de rest zelf verder leven. Als we geen hyp mee hoeven te betalen zouden we met 3000euro per maand makkelijk rond kunnen komen dus 3000*12=36000 per jaar, 60jr lang +/- 2 miljoen Heerlijk dat dromen
De helft voor me kinderen apart zetten. De andere helft een huis kopen, mooie auto's en gewoon genieten met al het geld dat over is!
10 miljoen.. da's een boel - huis verbouwen (keuken, boven verdieping, trap, kinderkamers, master bedroom) - mini Clubman voor mezelf kopen - een lange vakantie begin 2013 plannen (wereldreis met de kids) - mijn zus financieel ondersteunen - schenken aan schoonouders en schoonzus/zwager - schenken aan goeddoel (ieder één goed doel kiezen) - tuin aanpakken of (als man het durft...) de hele boel achterlaten en een prachtig huis kopen ergens waar het warm is (ik vermoed Italië) en een tijdje helemaal NIETS doen
huis verbouwen.. *keuken vernieuwen *vloeren vernieuwen *muur breken, en deur verplaatsen *bovenverdieping helemaal *auto kopen *flink bedrag wegzetten en lekker minder gaan werken
Ik zou aller eerst mijn schulden aflossen, en een paar weken op vakantie gaan;. En daar zou ik me dan gaan bedenken wat ik met de rest wil gaan doen. Waarschijnlijk een leuk huis kopen, leuke auto, voor mijn kinderen een X-bedrag aan de kant zetten, en een gedeelte verdelen over de familie.