Dit kom ik net tegen op internet. Aloe Vera Sap Het drinken van Aloe Vera sap is goed voor vele lichaamsfuncties; voor het immuunsysteem, de spijsvertering en de geestelijke rust. Maar bovenal bevordert het de vruchtbaarheid bij zowel mannen als vrouwen. Bij de vrouw wordt het hormonaal evenwicht hersteld wat de cyclus te goede komt. Een heel kwetsbaar stadium van de zwangerschap is de innestellingsperiode. Aloe Vera sap zorgt er voor dat de ontvankelijkheid van de slijmvliezen van de baarmoeder wordt verbeterd. Hierdoor wordt de kans dat een eitje zich goed kan innestelen groter en heeft een zwangerschap meer kans op een goede afloop. Bij de man helpt aloe vera de kwaliteit van de zaadcellen te verhogen.
hahhaahahha, nou dat is nieuw..... ik heb het voor het eerst gedronken op curaçao..............was koud goed te drinken, al ben ik niet zo blij op de "stukjes" die erin zweven......... ik ga gelijk eens ff kijken of ik hier dezelfde kan krijgen als daar........
Ja dat heb ik ook eens gehoord...Maar ik vind het zoo vies dat laat ik nog maar even staan.Heb een Maansteen en ben aan de zwangerwordentabletten, hubby ook aan folium en ijzer is wel even genoeg denk ik
hai hai hahahhah ik probeer alles wel zolang ik er maar zwanger van word viese drankjes of niet al moet ik op mn kop staan tijdens het klussen hahahaha morgen gelijk shoppen om sapjes liefs kaley
dat zijn uitslagen die ze hebben gekregen van meiden die pendelen . een pendel zegt wanneer je zwanger raakt,of wanneer je gaat bevallen als je zwanger bent en wat het geslacht is. pendelen is alleen geen garantie komt het uit dan ben je echt een geluks vogel
Lijkt me persoonlijk zeer tot zeer smerig... uker: Geef mij maar een roseetje! Maar dat is dan juist weer niet goed voor m'n ei...zucht....
ik ga aandelen nemen in die sap en dan verkopen via deze site ik denk dat ik rijk wordt haha maar ff serieus, ik ga ook weleens kijken of ik het kan vinden als het ecnht zo goed voor je is. baat het niet dan schaadt het niet toch