Begrijpelijk meid. En helemaal niet gek zo een tas inpakken. Hopelijk lach je er straks heel hard om dat je je zo druk hebt gemaakt. Hopelijk slaap je een beetje dadelijk! Succes morgen! Laat ff wat weten hoe het ging.
Oh meid, ik hoop zo voor je dat je morgen duidelijkheid hebt en ze je kunnen helpen. Zo'n tas inpakken zou ik ook gedaan kunnen hebben. Het geeft een vorm van controle en het is iets concreets dat je kan doen om je voor te bereiden. Het is al zo ongrijpbaar wat er nu aan de hand is. Voor mij werkt het in dat soort situaties om audioboeken te luisteren van boeken die ik goed ken en niet zo moeilijk zijn (Harry Potter ofzo). Houdt mijn gedachten bezig zonder extreem te hoeven focussen. Ik duim voor je dat ze morgen iets vinden dat super makkelijk is op te lossen!
Succes vandaag meid! Hopelijk heb je nu heel snel duidelijkheid en kan het verholpen worden zodat je weer pijn vrij bent.
Succes vandaag. Qua tas inpakken is eigenlijk niet zo'n heel gek idee, buiten dat het voor C dan makkelijker is, geeft het je ook iets waar je wel controle over hebt terwijl je dat met de pijn niet hebt. Hoop dat je vannacht een beetje hebt kunnen slapen en vandaag een stukje duidelijkheid en geruststelling krijgt.
Succes vandaag! Ik hoop dat ze iets kleins vinden wat de oorzaak is, zodat je wel een oorzaak hebt en het gauw op te lossen is!
Lieve @Iertje81, wat een spanning. En ik snap je goed. Je hoofd gaat dan echt met je aan de haal Hopelijk gaat vandaag de tijd toch snel en is het gauw 14 uur. En ik hoop nog harder voor je dat het gewoon iets simpels is. Sterkte vandaag❤️