ik heb een vraag. heb 11/12/13/14 nov getest met ovulatie testen dag 11 licht streepje(lichter al controle lijn dag 12 iets donkerder dag 13 bijna even donker maar net iest lichter dag 14 weer lichter dan dag 13.... zou ik mijn eisprong nou hebben gehad of had ik op de dag een dikke streep moeten hebben die donkerder of gelijk aan de controle streep was.... wie weet het xxxx
hoi hairdresser ik heb precies maar dan ook echt precies hetzelfde gehad als jij. 5 dagen getest; eerste negatief, tweede negatief, derde iets positiever, vierde nog positiever maar niet net zo vet als controle lijn, laatste weer negatief en dat was vandaag. heb ik dan gisteren mijn ei gehad of moet ie vandaag komen. ik heb geen idee......? groetjes iris
nee dat soort dingen lukt mij niet erg,heb nl mobiel internet. ik zal vmiddag proberen een foto te maken. heb de eerste 2 testen weggegooid, maar heb de laatste 3 nog wel. dan heb ik ook nog wat met mn temp. heb de laatste 5 dagen een vrij hoge temp gehad (gisteren het hoogst 38.1) maar die was vandaag ineens een hele graad lager 37.1 ?! ook zoiets.ben wel een beetje grieperig dus dat zal er wel mee te maken hebben. ik denk idd dat ik ook mn ei gehad heb maar dat is dan wel heel snel geweest na de meest positieve ovutest. groetjes irisje
ik heb ook andere ovluatie testjes nu dunne staafjes zou hem zo wel in mijn album zetten maar volgens mij krijg ik nu pas me ei
voel je dat of denk je dat? ik heb trouwens ook geen vruchtbaarslijm gezien, denk ik. ( ik heb natuurlijk ook geklust dus ik weet niet wat wat is in mn inlegkruisje ) groetjes irisje
hij staat erin .... snap het niet echt meer. asl ik vanmiddag nog een keer zou testen zou die dan positiever kunnen zijnxx
kijk maar in mijn album die staafjes. de onderste heeft een dun lijntje en de rest niet dus ik denk dat ie er nu aan komt.. ik voel nooit mij eisprong wel afscheiding...
ik denk niet dat je vmiddag positiever zal testen. ik heb gekeken in je album maar kon het niet goed zien ,was een beetje onscherp. ik heb wel dezelfde testen gebruikt. groetjes irisje
ik heb ze gezien maar ik kom er niet helemaal wijs uit. op mijn mobiele internetje blijft het een beetje wazig, maar wellicht komt je eisprong nog. greetz irisje
haiddresser, lijkt er wel op dat je hem toch hebt gehad, ik heb dat ook wat jij hebt met die ovutesten (zie album). Heb wel eens vaker gelezen dat je niet altijd zo'n superduidelijk streepje hoeft te hebben. Ik heb dat nu ook, met die ovulatietesten. Gisteren en eergisteren donker streepje en nu niks meer...Mijn temp was vandaag nog wel laag (mijn templijst staat bij temperatuurlijstjes) Ik zal een foto in mn album zetten. Maarja: als mn temp nog laag is vandaag, dan mn ei toch nog niet geweest zijn, of kan het zijn dat die ovulatietest dan geen dikker streepje meer aangeeft omdat ik nu heel snel mn ei ga krijgen ofzo? Ik gebruik ook Persona, die gaf vandaag nog geen ei aan, het is mn eerste cylcus met persona dus misschien daarom. En ik heb niet mijn ochtendurine gebruikt met persona wat eigenlijk wel moet maar met mn slaapko ben ik dat vergeten. Dus misschien ook daarom dat ie geen ei aangaf. Wel rood en streepje (test) is weer lichter en dat is de bedoeling bij Persona. ook vanaf gisternacht veel ovulatiesteekjes die nu weer minder lijken te worden....raar hoor, maar denk dat mn ei gaat komen nu heel snel! Liefs Sylvia ps. wat denken jullie?
hoi hairdresser, volgens mij moet je streepje nog wat dikker worden. zou morgen nog een test doen en kijken of die dikker is. bij mij kwam 1 dag na pos test mijn eisprong en werd ik zwanger, liefs chantal.
Ik heb dus ook op de enerlaatste test op de foto in mn album (bij ovulatietesten) het duidelijkste/donkerste streepje, vandaag (het onderste testje van die foto) is weer minder. Dus dan heb ik vandaag of morgen mn eisprong? We klussen eigenlijk om de dag, gisteren hebben we geklust maar dan moeten we vandaag dan toch maar klussen om ei niet te missen? Al heb ik ook gehoord dat sperma wel 2/3 (of meer!) dagen goed blijft als je vruchtbaar slijm hebt, en dat heb ik nu. Is het dus eigenlijk beter om om de dag te klussen en kan het kwaad voor het sperma om toch tijdens vruchtbare periode elke dag te klussen? Liefs Sylvia
hallo, ik gebruik de test van clearblue en dan de digitale. die is super duidelijk. je krijgt een smily als ie positief is en een leeg rondje als ie negatief is makkelijker kan niet. ik vond het maar gehannes met die streepjes.
Ook bij mij zijn de testen niet 100% positief. Vorige week donderdag het eerste hele lichte teststreepje, vrijdag een stuk donkerder, zaterdag nog iets donkerder maar nog niet zo donker als het controlestreepje (wel netjes 4 uur niet geplast en weinig gedronken). Zondag getest en een bijna niet meer te zien teststreepje.
vanmiddag een clear bleu test gedaan op aanrader van pekske en hij was vet positief. een smile dus. ik schrokervan... moet je na gaan wat een zwangerschaps test gaan doen. ik ben helemaal blij.. ook omdat mij cyclus deze maand een stuk korter gaan worden xxx