Als het goed is ben ik 30 september uitgeteld dus ook een september mama. Ik twijfel alleen of de datum goed is. Kijk even naar mijn foto album. Is dit normaal? Groetjes en ik hoop op reacties van nog meer september mama's (andere ook goed hoor )
hoi believe Is dit je eerste zwangerschap of heb je al kinderen. Ik heb namelijk nuookal zo'n buikje maar ik ben zwanger van de derde. Bij de tweede moest ik met drie maanden al zwangerschapbroeken aan. Groeten Manon
Beste mamaynje, ik ben inderdaad ook zwanger van mijn derde kindje. Het is zo moeilijk om het te verbergen. Ik draag wel wijde truien maar dat is men niet gewend van mij, normaal heb ik strakke truitjes dus dat valt wel op. Hoe verbloem jij het?
Beste believe Ik Moet zeggen dat het voor mij eigenlijk niet zomoeilijk is. Aangezien ik een aardige kouwkleum ben loop ik in de winteraltijd met dikke truien aan. Maar inderdaad een strak truitje dat gaat niet meer. Net als mijn buikinhouden.Dat hou je vijfminuten vol en dan ploft het er gewoon weeruit. Ik hoop dat het gauw volgende week vrijdag is want dan krijg ik een echo. Als alles goed is kunnen we het daarna van de daken gaan schreeuwen en hoef ik het niet meer te verbergen. Veel sterkte Manon
Hoi meiden. Even een klein berichtje. Heb vandaag een echo gehad en het hartje klopt. Er zit echter een bloeding bij de placenta. Dit heb ik bij mijn twee dochters ook gehad. Verder gaat alles goed. Manon