Vandaag 2 testen gedaan en beiden waren positief zoals jullie aan de foto kunnen zien. Maar ik kan er nog niet bij. Het is zo'n raar gevoel vanbinnen. Mijn kop zegt dat het niet kan omdat ik helemaal niets voel wat op zwangerschap kan duiden en de testen spreken een andere taal. Ik denk dat ik nog wel wat testjes moet doen, voordat het echt goed in zal zinken. Mijn God, We zijn Zwanger ! Veel Liefs, Marianne Ps. Het was de 8e ronde, waarvan het in principe de laatste 3 rondes echt serieus was omdat we pas 3 maanden samenwonen. Ik heb getest op 13dpo.
Joepie gefeliciteerd! Mijn testen spreken ook een andere taal dan mijn lijf....komen misschien van hetzelfde eiland hihihi
Welgefeliciteerd Marianne, Let maar op straks kun je niet meer om de zwangerschapsverschijnselen heen. Tot je er misselijk van wordt!
Gefeliciteerd! Zo zie je maar weer dat je niet allerlei 'kwaaltjes' hoeft te hebben als je zwanger bent.
Hey marianne, ik heb je al gefeliciteerd in het temptopic maar hier nogmaals: Van harte gefeliciteerd meis, ook voor je mannetje! Geniet er nu nog maar ff van, nu je nog geen kwaaltjes hebt! Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe! Hopelijk mag ik je gauw volgen naar dit deel van het forum