Ja tussendoor schudden doen wij nu ook en nu drinkt Jesper de pap fles helemaal leeg. Eerst liet hij er nog wel eens 30 cc in zitten. Was dan te dik denk ik.
ja zo doen wij het ook met die speen en dan af en toe schudden als we hem de laatste fles als papfles doen
ik las je vraag en wilde je idd zoals hierboven adviseren om er idd een een "sneetje" in te knippen.... gewoon vanaf boven een hee klein knipje in geven precies in het midden van het gaatje wil nog wel eens "wonderen" doen..... zo deed ik het ook altijd met de simpele flessen met standaard spenen erin toen de kids limonade nog uit de fles dronken....de gaatjes waren goed voor een baby maar voor de wat oudere kids te klein om er "normaal" uit te kunnen drinken...vandaar dat ik altijd een klein knipje in de speen gaf.... ik zou zeggen probeer het eens meid...enne je kunt natuurlijk altijd tussendoor proberen om de kleine van de lepel te laten eten....je moet vaak wat weggooien maar ja de kleine moet ook ff wennen meid... voel je niet genoodzaakt je te verantwoorden waarom jij pap wil geven, als je dat wilt gewoon doen... gr.smoekie
hoi Inderdaad een heel klein gaatje erin maken werkte hier prima en de fles was ook zo leeg. En je hoeft zeker geen verantwoording af te leggen waarom jij je kindje pap geeft.
Dit hebben wij ook aan de hand gehad en ik denk dat ik voor jou de ideale oplossing heb Wij hebben nu de speentjes van Tigex- aircontrol- echt heel goed, kunnen de pap zelfs op standje 1 geven. Veel succes ermee! Fientje
dirksmama, sorry hoor maar mijn zoon zit al sinds 2 weken oud op 5 flessen, toen hij nog geen drie maanden oud was wilde hij zelf al naar 4 flessen. dit hebben wij weken kunnen rekken tot nu toe. hij is er gewoon aan toe, ik geloof dat jij hier altijd aan het prediken bent dat je kindje zelf aangeeft wanneer hij honger heeft ed. nou die van mij geeft het dus maar 4 keer per dag aan, hij is verder supertevreden. vraag me af wanneer je nu eens een keer in de gaten krijgt dat niet iedereen je opdringerige adviezen op prijs stelt, hoe goed het misschien ook bedoelt is. ff weer ontopic! kirst, ik ben benieuwd hoe het gegaan is gisteren, werkt het met het inknippen van de speen? joyce
Als een kind het helemaal zelf aangeeft is het één, als je het als ouder wilt of als je denkt dat het moet, dan is het wat anders. Voor de meeste babies is meerdere flessen op een dag gewoon gezonder. Maar er blijven uitzonderingen.
Nou heb de speen nog niet geprobeert, maar wel met een lepeltje geprbeerd te geven. Was ook geen succes. En tja Jasmijn was bij 3,5 maand ook al toe aan 4 flessen per dag ipv 5 flessen. En ze groeit perfect!