Ik zag een oproepje voor stellen met verschillende nationaliteiten en toen dacht ik; ik wil eigenlijk wel weten of ik de enige hier ben met een aanzienlijk (ik denk dat je dan spreekt van 10 jaar of meer ouder, want meestal is de man wat ouder dan de vrouw) oudere man. En lopen jullie nou tegen dingen aan nu jullie bezig zijn met zwanger worden? :-s
Mijn vriend is bijna 5 jaar ouder, maar soms gedraagt ie zich nog als een kind van 4 Hij begon al wel eerder over kinderen, maar kon wel begrijpen dat ik eerst mn school wil afmaken.
die van mij is 8 jaar ouder! in principe niet erg hoor! ziet er erggg jonguit! mensen denken dan ook vaak dat hij nog 24 is ofzow.. mijn eigen moeder dacht dat hij 16 was :S maar nu hijwat ouder wordt wilt hij vaker rusten dan iets leuks doen... maar ja daar kies ik voor he! hij is wel een scheet hoor!
Mijn kerel is 6 jaar ouder, maar daar merk ik verder heel weinig van. Vind t ook niet zo'n bijzonder groot verschil. Groetjes Jelske
Ik heb een jongere, Hij is nu 26 en ik 28, bijna 29. We schelen 2.5 jaar. Niks van te merken, Het zit trouwens in de familie. Mijn moeder heeft een vriend 12 jaar jonger en mijn zusje een vriend van 5 jaar jonger ( ze is 26)
Mijn antwoord staat er niet bij mijn man is 14 jaar ouder dan ik, ik ben 26 en hij 40 maar ik voel er niets van hoor
Kan niet stemmen,mijn mannetje is meer dan 10 jaar ouder dan mij! (17 jaar) Maar daar voelen wij ook helemaal niks van Alleen denken veel mensen dat hij mij 'pusht' om aan kids te beginnen,maar het was eerder net andersom