Ik heb een leuke winterjas gezien voor mijn zoontje hij zit in maat 104 Hebben jullie een idee hoe deze jassen vallen heb wel vaker shirts gehad die vielen klein vond ik
ik had laatst een jurkje van lief en die viel echt heel groot bij mijn flinke dame dus denk dat t nogal verschillend is.
Shirts en vestjes vind ik vaak klein vallen. Broeken groot. Mijn zoon zit ook in 104, maar zou die maat van Lief niet kopen als het een jas of trui is.
Gewoon even naar een Lief! winkel als het mogelijk is om te passen. De kleding valt erg wisselend, dus niet standaard groot of klein. (heb veel lief! in de kast hangen)
Op hun Facebook zeiden ze laatst dat de winterjassen dit jaar normaal vallen In het verleden vielen ze vaak klein uit
Ik vind Lief! vooral gewoon slecht zitten. Mijn oudste heeft er wat van gehad tot maat 86 en toen ergerde ik me teveel aan de kwaliteit ed
ik vind het klein. HAd een jasje voor mijn zoontje besteld, viel bijna twee maten kleiner uit dan gewoonlijk en veeeeeeeeeeeeel te lange mouwen.
Lief heeft echt een slechte pasvorm, of eigenlijk geen pasvorm. Veel te kort, veel te breed en mega lange mouwen (of mijn kind is raar gebouwd)
Ik heb dit jaar een winterjasje voor mn oudste dochter van Lief en valt een maat kleiner. Ze draagt maat 98 en heb een 104. Valt ook redelijk smal, ideaal voor mn meisje.
Onze zoon heeft ook mt 104 en ik heb dan ook mt 104 en 110 besteld. Na passen bleek de 104 prima te zitten 110 was veels te groot. Hier valt ie precies op maat dus. Voor mn dochter trouwens ook.